یکی از خدمات مهمی که توسط شرکت مخابرات ارائه میشود، خرید تلفن ثابت است. این شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، اقدام به ارائه برخی خدمات از جمله خرید تلفن ثابت به صورت غیرحضوری کرده است.
برای این کار ابتدا به سامانه «مخابرات من» به آدرس my.tci.ir مراجعه کنید. سپس از گوشه راست، سمت بالا مخابرات من را انتخاب کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.
اکنون شماره موبایل خود را وارد کرده و پس از دریافت کد تایید، وارد صفحه اصلی شوید.
در این مرحله، سامانه برای ارائه خدمات از شما درخواست میکند تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و… را ثبت کنید. پس از تکمیل مشخصات خود روی گزینه «پیشخوان» در نوار سمت راست کلیک کرده و در صفحه جدید گزینه «افزودن خط جدید» را انتخاب کنید.
اکنون از نوار کشویی باز شده، روی گزینه «ثبت نام خط جدید» کلیک کنید.
در صفحه باز شده، قوانین و مقررات مربوط به خرید تلفن ثابت، مدارک مورد نیاز و همچنین هزینه خرید خط تلفن، ارائه شده که با مطالعه آنها و سپس پذیرش، وارد مرحله بعدی شوید.
در این مرحله اطلاعات اولیه که شامل انتخاب استان، شهر، نوع کاربری محلی که برای آن تقاضای تلفن ثابت میدهید و تعداد خط درخواستی را وارد کنید.
پس از ثبت، درمرحله بعدی اطلاعات نشانی شامل آدرس دقیق محل نصب، کدپستی، پلاک، طبقه و واحد را وارد کنید.
در گام بعدی اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد و … را وارد کنید. البته آن دسته از اطلاعاتی که در مرحلههای قبل ثبت کرده اید، نیاز به درج مجددشان نیست.
در این مرحله نسبت به بارگذاری تصویر شناسنامه و کارت ملی خود اقدام فرمایید. توجه داشته باشید حجم فایلها باید کمتر از یک مگابایت باشد. همچنین میتوانید جهت کاهش حجم عکس از ابزارهای آنلاین کمک بگیرید.
در نهایت پس از اطمینان یافتن از صحت اطلاعات، گزینه تایید و مشاهده قرارداد را انتخاب کنید.
اکنون پیامکی مبنی برثبت نام موفقیت آمیز درخواست تلفن که شامل کد رهگیری میباشد، برای شما ارسال میشود و بدین ترتیب فرایند خرید تلفن ثابت به پایان میرسد.