سازندگان بازی دیابلو که یک ماه و نیم از زمان عرضه آن میگذرد موفق شدند تا 10 میلیون کاربر را به خرید این بازی ترغیب کنند.
بازی دیابلو 4 در این مدت مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است و از لحاظ تجاری نیز موفق عمل کرده است. اگرچه مواردی در زمان عرضه این بازی وجود داشته است که سازندگان آن بلافاصله قول انجام اصلاحاتی را در بهروزرسانیهای آتی دادند، اما میتوان پیشبینی کرد در صورت ادامه این روند، سود خوبی از فروش این بازی عاید اکتیویژن بلیزارد شود.
از آنجایی که این بازی هنوز بر روی سرویسهای اشتراکی عرضه نشده است و شاید قدم بعدی، عرضه آن بر روی سرویسهای اشتراکی باشد. با توجه به اینکه شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که قرار نیست بازی دیابلو بر روی سرویس اشتراکی گیم پس قرار بگیرد، باید منتظر ماند و دید در صورت نهایی شدن مراحل خرید این شرکت توسط مایکروسافت، آیا این تصمیم تغییر خواهد کرد یا خیر.