برنامه سامسونگ جهت ترغیب مردم، برای استفاده از گوشی‌های تاشو

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
گوشی های تاشو سامسونگ - لاگ مدیا

سامسونگ به تازگی رویداد Galaxy Unpacked 2023 خود را در سئول، کره جنوبی با چندین رونمایی جدید از جمله گوشی‌های تاشو جدید – Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به پایان رسانده است. این گوشی هوشمند تاشو نسل پنجم این شرکت است و محصولات نسل قبلی Flips and Folds فروش مناسبی داشته‌اند.
با گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 جدید، این شرکت قصد دارد دسترسی دستگاه‌های تاشو خود را افزایش دهد. سوال این است که چگونه قرار است این کار را انجام دهد. به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه سنجیده‌ای برای پیشبرد بازار گوشی‌های تاشو خود و ترویج آن‌ها در بین کاربران دارد.

T M Roh، رئیس و مدیر کسب و کار شرکت، تجربه موبایل در Samsung Electronics در تعاملی به TOI-Gadgets Now گفت که کاربران گوشی‌های هوشمند تاشو بلافاصله پس از شروع استفاده از آن‌ها، مزایای آن را احساس می‌کنند. او گفت که مواردی مانند نمایشگر بزرگتر یا این واقعیت که می‌تواند به شکل بسیار فشرده تری تا شود همراه با ویژگی های مختلف اضافی، می‌تواند آن‌ها را به ایده یک دستگاه تاشو وفادار کند.

چگونه سامسونگ مردم را به سمت خرید گوشی‌های هوشمند تاشو سوق می‌‎دهد

همانطور که Roh در طول صحبت‌هایش ذکر کرد، بزرگ‌ترین مزیت گوشی تاشو، متمایز بودن آن است. برخی ممکن است صفحه نمایش بزرگ‌تر را دوست داشته باشند، در حالی که برخی از ایده داشتن گوشی جمع و جورتر خوش‌شان می‌آید. به علاوه خدمات و ویژگی‌های خاص آن، واداشتن مردم به تجربه این چیزها، اولین گام این شرکت در جهت ترغیب آن‌ها به Z Fold یا Z Flip است.
سوال بزرگ برای خود مدیران سامسونگ این است که چگونه می‌خواهند مصرف‌کنندگان را ابتدا با مراجعه به فروشگاه‌های خرده‌فروشی یا کاربرانی که می‌شناسند به این تجربه نزدیک کنند. بنابراین، از کاربران حاضر، شاید بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند و همچنین کار با گوشی را بیشتر تجربه کنند. Roh در ادامه خاطرنشان کرد: «امیدواریم تعداد بیشتری از مردم بتوانند واقعاً گوشی‌های تاشو را تجربه کنند».

آگاه‌سازی بیشتر در مورد تاشوها

شکی نیست که تجربه فردی مهم است. با این حال، Roh اشاره کرد که برای اینکه مردم به فروشگاه‌ها بیایند و کار با این دستگاه‌ها را تجربه کنند، ابتدا باید از این موضوع آگاهی اولیه داشته باشند.
گام بعدی برای ایجاد بازار انبوه گوشی تاشو، ایجاد آگاهی در مورد گوشی‌های هوشمند تاشو است. روه اشاره کرد که از اینجاست که رویدادهای رسانه‌های جمعی و فعالیت‌های تبلیغاتی وارد عمل می‌شوند.

دسترسی به این دستگاه‌ها را آسان‌تر می‌کنند

Roh اشاره کرد که آن‌ها می‌خواهند خرید این گوشی‌های هوشمند تاشو را برای کاربران آسان‌تر کنند و برای تحقق این امر، آن‌ها چندین برنامه فروش را با شرکای تجاری ما اجرا می‌کنند.
«یک مثال؛ برنامه‌ای است که ما در کشورهایی مانند هند و فیلیپین داریم – Samsung Finance+  یکی از این برنامه‌هاست تا برای مصرف‌کنندگان دسترسی بیشتری داشته باشد.» روه افزود: «ما نه تنها خودمان به تنهایی بلکه همراه با شرکایمان به کار در این جبهه نیز ادامه خواهیم داد».
به نظر می‌رسد سامسونگ تصویر روشنی از مسیر حرکت گوشی‌های هوشمند تاشو و آنچه باید انجام دهد تا تبدیل به محصولاتی در بازار انبوه شود، دارد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *