،

آشکار شدن قیمت مدل اروپایی ذنفون 11 اولترا ایسوس

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
آشکار شدن قیمت مدل اروپایی ذنفون 11 اولترا ایسوس

شرکت ایسوس در نظر دارد گوشی پرچمدار و قدرتمند ذنفون 11 اولترا را در بازارهای مختلفی عرضه دارد. گوشی که از طراحی شبیه به راگفون 8 پرو برخوردار بوده و مشخصات کلیدی قابل توجهی هم برای آن تدارک دیده شده است.

این مدل قرار است 14 مارس رونمایی شود و به تازگی خرده فروش اهل چک YTechB اطلاعات قیمت اروپایی این گوشی را قبل رونمایی لو داد.

ایسوس ذنفون 11 اولترا در دو پیکربندی عرضه خواهد شد که نسخه پایه 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی آن 1078 دلار است.  یک مدل رده بالاتر هم تدارک دیده شده که دارای 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی بوده که بیش از 1143 دلار قیمت دارد.

البته این قیمت نهایی نیستند و تا آوریل اعتبار دارند. بنابراین ممکن است ایسوس قیمت متفاوتی در نظر گیرد. بنابراین انتظار داریم مدل پایه 40 و مدل رده بالا 100 دلار قیمت بالاتری پیدا کند.

مشخصات کلیدی ذنفون 11 اولترا ایسوس

این گوشی هوشمند پرچمدار به نمایشگر 6.7 اینچی LTPO  امولد با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 144 هرتز تجهیز خواهد شد تا عملکرد بالایی از خود نشان دهد. یک چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام هم به همراه دارد که در کنار 16 یا 12 گیگ رم و 256 یا 512 گیگ حافظه داخلی می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

ناگفته نماند این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی می‌شود و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل هم در این مدل تعبیه خواهد شد. 

محصول ایسوس به باتری 5500 میلی آمپرساعتی مجهز شده که دارای سرعت شارژ 65 واتی و سرعت شارژ بی سیم 15 وات است. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 14 و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر پرداخت.

ایسوس هر سال نسل جدیدی از گوشی ذنفون خود را معرفی می‌کند تا بتواند رضایت مخاطب را جلب سازد. گوشی که در سال گذشته طراحی جذابی پیدا کرد و سال جاری نیز با طراحی بهتر از راه می‌رسد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *