،

بهترین مدل های سرور G10

زارعی
اشتراک‌گذاری در:
بهترین مدل های سرور G10

سرور G10 از جدیدترین سرورهای ارائه شده توسط کمپانی  HPاست که به علت قابلیت های سخت افزاری فوق العاده خود به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. سرور G10 از نظر داشتن مدل های مختلف، بسیار متنوع است. همین موضوع باعث سخت تر شدن انتخاب بهترین مدل متناسب با نیاز برای کاربران می شود. اگر شما نیز به دنبال بهترین مدل های سرور G10 هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

سرورهای HPE ProLiant Gen10

سرورهایHPE ProLiant Gen10  از سری سرورهای تولید شده در کمپانی HPE است که مشخصات منحصر به فردی دارد. از جمله این مشخصات می توان به دارا بودن ۲ پردازنده، ۲۸ هسته اینتل و پشتیبانی از رم های ۶ ترابایتی اشاره کرد. سطح بالای امنیتی این سرور باعث شده است تا هزینه های پرداختی بابت آن به شدت کاهش یافته و از نظر اقتصادی به صرفه شود. HPE ProLiant Gen10  از آن دسته سرورهایی است که می توان از آن برای کسب و کارهای مختلف استفاده نمود؛ زیرا قدرت پردازش آن بسیار بالا است. یکی دیگر از مواردی که باعث متمایز شدن این سرور از سایر سرورهای اچ پی ای شده است، مربوط به سرعت بسیار بالای آن در انتقال اطلاعات و پردازش آن ها می شود. از جمله حوزه های کاری که از این سرور می توان بهترین بهره را برد، می توان به گیمینگ، حسابداری و امور اداری اشاره کرد.

 

معرفی سرور HPE DL360 Gen10

اگر به دنبال یک سرور با قیمت مناسب هستید، ما به شما  HPE DL360 Gen10  را پیشنهاد می کنیم. به جرئت می توان گفت این سرور نسبت به هم رده های خود از نظر قیمتی قدرت پردازش بسیار بالاتر و بهتری دارد. HPE DL360 Gen10  دارای ۵۶ هسته فیزیکی است و می تواند از حداکثر ظرفیت خود برای ارتقای عملکردی بهره بگیرد. این سرور رم های ۳ ترابایتی دارد. همان طور که متوجه شدید میزان داده هایی که می توان در این سرور ذخیره نمود، تقریبا نصف سرور HPE ProLiant Gen10  است. اما این از محدودیت های آن محسوب نمی شود؛ زیرا درون خود دارای ۲۴ شیار رم است که هر کدام از آن ها به اندازه ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت دارند.

یکی دیگر از مزیت های فوق العاده این سرور، سرعت انتقال داده توسط آن است. گفته می شود که HPE DL360 Gen10  می تواند در یک ثانیه حدود ۱۲ گیگابایت داده را منتقل کند. درون محفظه این سرور یک باتری ۹۶ وات تعبیه شده است تا در زمان هایی که قطعی برق رخ می دهد، بتوان از آن استفاده کرد‌.

 

سرور HPE DL560 Gen10

معمولا افراد سرور HPE DL560 Gen10  را به عنوان یکی از قدرتمندترین سرورها معرفی می کنند. استفاده از این سرور بسیار آسان است؛ زیرا به صورت کاملا اتوماتیک مدیریت می شود. این سرور نسبت به سرورهای قبلی معرفی شده در این مطلب قابلیت ذخیره سازی اطلاعات بیشتری را دارد. گفته می شود که HPE DL560 Gen10  می تواند از رم ۱۲ ترابایتی پشتیبانی کند. معمولا کسب و کارهایی از این سرور بهره می گیرند که حجم کاری و داده های آن ها بسیار زیاد است. از جمله این مشاغل می توان به کارهای سازمانی و ساخت اپلیکیشن های ذخیره کننده حجم بالای داده اشاره کرد. چگالی سرورHPE DL560 Gen10  بسیار بالا است و 4 سوکت دارد. یکی از مهم ترین دلایلی که بسیاری از افراد نسبت به خرید این سرور اقدام می کنند، میزان پایین اتلاف داده و حجم پایین برق مصرفی توسط آن است.

 معرفی سرور HPE DL160 Gen10

 معرفی سرور HPE DL160 Gen10

شاسی های هماهنگ با سرور HPE DL160 Gen10 شامل SFE  و LFE  می شوند. اولین شاسی از ۸ هارد و دومین شاسی نیز از ۴ هارد استفاده می کند. تعداد هسته های پردازشی توسط این سرور ۲۶ عدد است. تعداد سوکت های این سرور نسبت به سرور قبلی یک دوم است و هر کدام از این سوکت ها حاوی ۸ شیار هستند. البته ذکر این نکته نیز مهم است که این سرور تنها قابلیت پشتیبانی از حافظه یک ترابایتی را دارد که نسبت به نمونه های قبلی بسیار کمتر است.

سرور HPE DL160 Gen10  از دو باتری ۸۰۰ و ۵۰۰ واتی تغذیه می کند. بازدهی این سرور در حدود ۹۴ درصد است که این موضوع نشان دهنده میزان بسیار پایین اتلاف انرژی توسط آن است. میزان امنیت این سرور نسبت به حملات بیرونی بسیار بالا است و به علت داشتن ماژول امنیتی TPL  امکان دسترسی به این سرور به صورت غیر مجاز وجود نخواهد داشت.

سرور HPE DL580 Gen10

سرور HPE DL580 Gen10

سرور HPE DL580 Gen10 یکی از بهترین و اقتصادی ترین سرورها برای بیزینس های پر کار و محیط های تجاری است. همچنین مراکز دولتی مانند مخابرات و بانک ها نیز از این سرور بهره می گیرند. رم پشتیبانی شده توسط این سرور حدود ۳ ترابایت محل ذخیره داده دارد و سرعت انتقال داده نیز در حدود ۳ گیگا بایت است. بنابراین در طیف سرورهای مناسب قرار می گیرد. این سرور از ۴ پردازنده داخلی برای پاسخگویی به نیازهای در سطح حجیم استفاده می کند. سازندگان این سرور در طول زمان نسبت به ارتقا دادن آن تلاش های زیادی کرده اند. از جمله امکانات جدیدی که به این سرور اضافه شده است می توان به قفل ساختار و داشبورد امنیتی اشاره کرد.

 

سخن پایانی

احتمالا با مطالعه این مطالب توانستید با تعدادی از بهترین سرورهای G10  عرضه شده توسط کمپانی HPE آشنا شوید. هرچند این سرورها از بهترین مدل ها هستند، اما انتخاب نهایی شما بایستی مطابق با نیازهای سخت افزاریتان باشد. طبیعتاً هر چقدر حجم و دقت مورد نیاز کاری شما بیشتر باشد، بایستی از سروری با قدرت پردازش بالاتر و بهتر استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های درج شده در زیر با کارشناسان تیم تخصصی ما در ارتباط باشید.

 

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *