،

ردمی K70 اولترا هیولا آینده شیائومی خواهد بود

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
ردمی K70 اولترا هیولا آینده شیائومی خواهد بود

ردمی به تازگی از گوشی قاتل پرچمدار ردمی توربو 3 رونمایی کرد. گوشی که از چیپ اسنپدراگون 8 اس نسل 3 قدرت گرفته و دارای مشخصات کلیدی هیجان انگیز است.

 به تازگی کاربر دیجیتال چت استیشن ویبو اطلاعاتی درباره هیولا بعدی ردمی موسوم به ردمی K70 اولترا منتشر کرد. گوشی که با چیپست و سخت افزار قابل توجه از راه خواهد رسید.

این گوشی با اسم رمز N12 شناخته شده و از چیپ MT6989 یا همان مدیاتک دیمنسیتی 9300 مدیاتک قدرت خواهد گرفت. بنابراین باید انتظار عملکرد بسیار بالا و خیره کننده بود. این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 120 وات است.

در سوی دیگر باید به رم 24 گیگ LPDDR5T و حافظه داخلی 1 ترابایت UFS 4.0 اشاره کنیم. ناگفته نماند این مدل قوی‌ترین عضو سری ردمی K70 محسوب می‌شود.

شایان ذکر بوده در بخش نمایشگر دستگاه یک پنل OLED از نوع 8T با وضوح FHD+ خواهد داشت که شدت روشنایی آن به 5000 نیت می‌رسد. بنابراین آن را به روشن‌ترین نمایشگر در میان گوشی‌های شیائومی تبدیل خواهد کرد.

در سوی دیگر باید انتظار سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS هم داشته باشیم. شایان ذکر بوده که جزئیات دوربین ردمی K70 اولترا فاش نشد و دقیقا نمی‌دانیم چه نوع حسگر دوربینی به همراه خواهد داشت.

اما انتظار داریم استاندارد IP68 شامل آن شود و دارای فریم آلومینیومی خواهد بود. درباره نسل قبلی همین مدل باید به مشخصات زیر اشاره کرد.

گوشی ردمی K60 اولترا در آگوست سال 2023 معرفی و عرضه شد. تلفن هوشمندی که ابعاد 162 در 75 در 8.5 میلیمتر داشته و از وزن 204 گرم برخوردار بود. دستگاه دارای استاندارد IP68 برای قابلیت ضدآب است و همچنین باید به نمایشگر اولد 6.6 اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 144 هرتز اشاره کرد.

دستگاه از شدت روشنایی 2600 نیت برخوردار بوده و به پتشیبانی از HDR10+ هم می‌پردازد. گوشی نسل قبلی ردمی با پردازنده دیمنسیتی 9200 پلاس مدیاتک عرضه شد و از 12 تا 24 گیگ رم در کنار حافظه داخلی 256 گیگ تا 1ترابایت بهره می‌برد.

گوشی ردمی K60 اولترا از دوربین عقب سه گانه برخوردار است که باید به حسگر واید 50 مگاپیکسل، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسل و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل اشاره کرد. مدل دارای حسگر سلفی 20 مگاپیکسل هم است.

این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 120 وات دارد. سال گذشته ردمی آن را در سه رنگ مشکی، سفید و سبز با قیمت 300 یورو عرضه کرد. انتظار داریم نسل جدید ردمی K60 اولترا در برخی موارد شبیه به نسل قبلی باشد اما با ویژگی‌های جدید نیز همراه خواهد شد.

اطلاعات چندانی در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس هم اشاره کرد. ردمی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند تا بتواند موردتوجه طرفداران قرار گیرد. این گوشی جدید احتمالا در همان آگوست یا جولای معرفی شود تا به عنوان یک پرچمدار میان سالی در بازار عرضه شود.

جزئیات بیشتر در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *