، ،

برندگان و بازندگان سامسونگ در 2023

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
برندگان و بازندگان محصولات سامسونگ در 2023

سامسونگ در سال 2023 رهبر جهانی گوشی‌های هوشمند باقی ماند و دستگاه‌های پرچمدار آن عملکرد بهتری نسبت به نسل‌های قبلی خود داشتند. آن موقع سال بدی نبود، اما چه اتفاقی افتاد؟

سامسونگ در عرضه‌های گوشی‌های خود در سال 2023 روشمند و محتاط عمل کرد. بهبودهای معنی‌داری در محصولات ایجاد کرد و با بسته‌های پیش‌سفارش و پاداش‌هایی که نتایج مثبت را تضمین می‌کرد، بسیار مفید واقع شد.

با این حال بازهم این احساس رو به رشد وجود دارد که سامسونگ از نوآوری خودداری نمی‌کند و خود را با دستگاه‌های جدید خود بیش از حد کارامد و ایمن می‌کند.

حالا بیایید نگاهی به برندگان و بازندگان سامسونگ در سال 2023 بیاندازیم.

برنده: Galaxy A54

دومین گوشی محبوب سال سامسونگ یک برنده‌ی مشخص است. فقط به برگه علایق در صفحه مشخصات A54 نگاه کنید. جای تعجب نیست که گلکسی A54 یک ارتقاء عالی و پرفروش جهانی بود و این سری را به مسیر خوبی به راه انداخت.

Galaxy A54 دومین گوشی محبوب سال


برنده: Galaxy S23 FE

مردم مدل‌های FE را دوست دارند و سال 2023 شاهد بازگشت این سری بودیم. Galaxy S23 FE دقیقاً به موقع برای فصل تعطیلات وارد شد و اولین انتخاب بسیاری از افراد اقتصادی خواهد بود. در دسترس بودن جهانی را اضافه کنید و S23 FE یک پیروزی آشکار است.

مردم مدل‌های FE سامسونگ را دوست دارند


بازنده‌ها: Galaxy S23 و S23+

سامسونگ گلکسی S23 و S23+ انتخاب آسانی برای هر کسی است که به دنبال یک گوشی هوشمند خوش ساخت، با ویژگی‌های غنی و دوست داشتنی آسان است. آنها از چیپست فوق العاده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کردند که باعث بهبود قابل توجهی در عمر باتری شد.

اما دو گوشی وانیلی S23 بسیار شبیه به مدل‌های قبلی خود هستند و این به‌هیچ وجه قلب طرفداران را به تپش نیانداخت.

دو گوشی  S23 بسیار شبیه به مدل‌های قبلی خود هستند


بازنده: Galaxy Z Fold5

گلکسی Z Fold5 لولای تاشو مسطح و پردازنده سریع‌تری را به ارمغان آورد. خارج از این دو ارتقاء، 5 همان گوشی Z Fold4 است. این نوع از خود راضی بودن به خوبی برای سامسونگ در سالی که شاهد ورود گوشی‌های تاشو بهتری به بازار جهانی بودیم (OnePlus Open/Oppo Find N3) در میان آنها، به خوبی جواب نمی‌دهد.

گلکسی Z Fold5 لولای تاشو مسطح


برنده: Galaxy Z Flip5

در طرف دیگر سری Z، گلکسی Z Flip5 یک برنده برای سامسونگ بود. این گوشی تاشو یک صفحه پوشش کاربردی اضافه کرد که تفاوت را ایجاد کرد. و Z Flip5 بهتر از Fold با رقبای خود کنار آمد. تنها رقیب واقعی Flip سامسونگ، Find N3 Flip Oppo است و حتی در دسترس بودن آن بسیار محدود است.

گلکسی Z Flip5 یک برنده برای سامسونگ


بازنده‌ها: سری Galaxy Watch6

گلکسی واچ 6 کلاسیک قاب چرخشی را بازگرداند و با کاهش حاشیه‌ها، نمایشگر را کمی بزرگ‌تر کرد. اما در غیر این صورت، Watch6 Classic شبیه Watch4 Classic دو سال پیش است. و ما هیچ پیگیری برای Galaxy Watch5 Pro 2022 دریافت نکردیم، که این موضوع ناامیدکننده بود.

گلکسی واچ 6 کلاسیک


برنده: Galaxy Tablets

سامسونگ امسال پنج تبلت شگفت‌انگیز عرضه کرد: گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس، تب اس 9 اولترا و تب اس 9 FE و اس 9 FE+. هر پنج مورد از قلم S پشتیبانی می‌کنند و دارای پردازنده‌های سریع و نرخ تازه‌سازی بالا و نمایشگرهایی با وضوح بالا هستند.

گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس، تب اس 9 اولترا و تب اس 9 FE و اس 9 FE+


برنده: Samsung Galaxy S23 Ultra

بزرگترین برنده سال سامسونگ نیز برنده معمول آن است – Galaxy S23 Ultra. این گوشی همچنان بهترین گوشی سامسونگ در سال است، قلم S دارد، زوم آن بسیار فراتر از رقبای اپتیکال است، و به‌همان اندازه که دارای ویژگی‌های جذاب است، ظاهر جذابی دارد. سامسونگ باگ‎های اندکی را که S22 Ultra داشت اصلاح کرد و S23 Ultra را به یک گوشی تقریباً عالی تبدیل کرد.

Galaxy S23 Ultra - 2023

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *