Search
Close this search box.

سیسکو با قرارداد 28 میلیارد دلاری با Splunk، امنیت سایبری را تقویت می‌کند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
خرید اسپلانک توسط سیسکو

انتظار می‌رود این معامله که به اتفاق آراء توسط هیئت‌مدیره‌های سیسکو و اسپلانک تایید شد، تا پایان سه‌ماهه سوم سال 2024 بسته شود، که البته مشروط به تاییدیه‌های نظارتی است.

«سیسکو سیستمز» با خرید شرکت امنیت سایبری Splunk به مبلغ 28 میلیارد دلار در بزرگترین معامله تاریخ خود موافقت کرده است تا تجارت نرم‌افزاری خود را تقویت کند و از افزایش استفاده از هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند.

سهام Splunk در معاملات قبل از بازار 23 درصد جهش کرد، اما همچنان حدود 10 دلار کمتر از قیمت پیشنهادی سیسکو که 157 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی بود، بود. سهام سیسکو نزدیک به 5 درصد کاهش یافت.

این شرکت‌ها در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «سیسکو و اسپلانک با هم به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری جهان تبدیل خواهند شد و تحول کسب‌وکار سیسکو را به سمت درآمدهای مکرر تسریع خواهند کرد.»

انتظار می‌رود این معامله که به اتفاق آرا توسط هیئت‌مدیره‌های سیسکو و اسپلانک تایید شد، تا پایان سه‌ماهه سوم سال 2024 بسته شود که البته مشروط به تاییدیه‌های نظارتی خواهد بود.

اظهارات سیسکو درباره این معامله بزرگ

سیسکو گفت انتظار می رود که این تراکنش جریان نقدی مثبت داشته باشد و در اولین سال مالی پس از بسته شدن معامله به حاشیه ناخالص اضافه کند. علاوه بر این، رشد درآمد سیسکو و افزایش حاشیه سود را تسریع خواهد کرد.

اگر معامله متوقف شود، سیسکو موظف به پرداخت هزینه فسخ 1.48 میلیارد دلار است.

Tidal Partners، Simpson Thacher & Bartlett و Cravath، Swaine & Moore مشاوران سیسکو بودند. شرکای Qatalyst، Morgan Stanley & Co، و Skadden، Arps، Slate، Meagher & Flom به Splunk توصیه کردند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *