Search
Close this search box.

افشاگری‌ها درباره Call of Duty 2024: عملیات به خلیج فارس می‌آید+جزئیات

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
Call of Duty 2024 عملیات جنگ خلیچ فارس

از مجموعه‌ای از افشاگری‌ها در اوایل سال جاری تا تایید رسمی، طرفداران Call of Duty باید منتظر قسمت‌های Black Ops 2024 این بازی باشند.

در گزارش اخیر، Windows Central نشان داد که بازی آینده Call of Duty جدیدترین بازی اضافه شده به مجموعه Black Ops است که اصل داستان جنگ، در خلیج فارس اتفاق می‌افتد.

در حالی که درمورد نام رسمی آن هنوز توسط سازندگان در داخل تصمیم گیری نشده است، گفته می‌شود که این بازی به بررسی روایات «ریز بینانه» و جزئیات می‌پردازد، از جمله به تصویر کشیدن پیامدهای سیاسی در سراسر جهان و دیدگاه‌های مختلف شرکت کنندگان در جنگ.

در پایان گزارش گیم‌پلی اشاره می‌کند که نقشه‌های سری Black Ops مانند Grind و WMD بازخواهند گشت، در حالی که ظاهراً حالت زامبی مبتنی بر آتش‌باران نیز باز خواهد گشت.

با تغییرات عمده از روندهای اخیر، این گزارش نشان می‌دهد که بازی در حال حرکت به سمت فن‌آوری سنتی رزمی نظامی است و از عناصر آینده نگرانه‌ای که در سرتاسر عناوین اخیر سری بازی ظاهر شده اند فاصله می‌‎گیرد.

جدیدترین نمونه‌ای که به ذهن می‌رسد شامل Call of Duty: Modern Warfare III است که به‌دلیل افزودن سلاح‌ها و ابزارهای آینده نگرانه، بحث و جدل‌هایی را در بین بازیکنان خود به‌وجود آورده است.

در حال حاضر، این بازی قرار است سال آینده و در بازه زمانی معمول خود بین اواخر پاییز تا اوایل زمستان عرضه شود. طبق گزارش‌ها، اکتیویژن در حال بررسی پاداش‌های قابل توجه پیش‌سفارش‌‌ها است که به‌طور بالقوه شامل دسترسی زودهنگام به بازی تا هفته‌ها می‌شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *