Search
Close this search box.

ایلان ماسک: اطلاعات صادقانه فقط در X است، سایر پلتفرم‌ها جیره خواری می‌کنند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
نظر ایلان ماسک درباره تبلیغ نکردن شرکت ها در پلتفرم X

ایلان ماسک می‌گوید که اگر مردم می‌خواهند اطلاعات صادقانه به‌دست آورند، X تنها جای درست برای آنهاست. او همچنین اضافه کرد که سایر اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی «خرید و فروش می‌شوند».

زمانی که سال گذشته ایلان ماسک گفت که مدیریت توییتر را به‌دست خواهد گرفت، تا زمانی که این اتفاق نیفتاد واقعاً باور نمی‌کردیم. غول فناوری در سال 2022 پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را در یک معامله بسیار پر هیاهو خریداری کرد و از آن زمان به بعد، دیگر همه‌چیز مثل قبل نبود. توییتر که اکنون X نامیده می‌شود، پلتفرمی که زمانی فقط یک سایت میکروبلاگینگ بود، به چیزی بسیار عظیم‌تر تبدیل شده است. می‌توانید توییت‌های طولانی‌تری پست کنید، ویدیوهای طولانی را به اشتراک بگذارید، برای ویژگی‌های برتر مشترک شوید، تیک آبی را بخرید، ویدیوهای پخش زنده، سازندگان را دنبال کنید و موارد دیگر…

اخبار حقیقی فقط در X

با وجود همه تغییرات، ماهیت X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) برای دسترسی همه به به‌روزرسانی‌های هم‌زمان درباره آنچه در سراسر جهان اتفاق می‌افتد، یکسان باقی می‌ماند. زلزله را احساس کردید؟ بررسی کنید که مردم در پلتفرم X چه می‌گویند. سلبریتی مورد علاقه شما ازدواج کرد؟ تصاویر آنها را در توییتر بررسی کنید. گوشی جدیدی به‌زودی عرضه می‌شود؟ ترواش‌های خبری توسط خود مردم در توییتر را بررسی کنید. همه آن‌ها توسط خبرنگاران و افراد نزدیک‌تر به منبع خبری، تایید و تکذیب می‌شود.

و اکنون، ماسک می‌گوید که توییتر تنها منبع قابل اعتماد اطلاعات واقعی برای همه است و هر پلتفرم دیگر رسانه‌های اجتماعی «خرید و پرداخت می‌شود». توسط چه کسی؟ آقای ماسک واقعاً اظهار نظری نکرده است، اما با این حال باز هم گزارش جنجالی و بزرگی ارائه کرده است.

ایلان ماسک یک منبع اطلاع‌رسانی در مورد X است

ماسک در توییتی نوشت: “X تنها پلتفرمی است که می‌توانید برای اطلاعات صادقانه به آن اعتماد کنید. بقیه همه خرید و پرداخت می‌شوند.” توییت او بیش از 46 میلیون بازدید و بیش از 81.000 بازنشر دارد.

توییت ایلان ماسک در پلتفرم X

اخیراً، ماسک برای تبلیغ‌کنندگانی که توییتر را تحریم کردند، خبرساز شده بود.

ماسک در جریان اجلاس Dealbook نیویورک تایمز، تبلیغ‌کنندگانی را که از این پلتفرم کنار رفتند فراخوانده بود. ماسک که تبلیغ‌کنندگان را باج‌گیر می‌نامد، گفت که اگر برندها نمی‌خواهند در این پلتفرم تبلیغ کنند، اهمیتی ندارد. او همچنین باب ایگر، مدیرعامل دیزنی را مورد تمسخر قرار داد.

او گفت: “اگر کسی قصد دارد با تبلیغات از من باج خواهی کند، یا با پول از من باج خواهی کند، خودش را باج داده است. آیا واضح است؟ امیدوارم که باشد. هی باب (ایگر)، اگر در بین مخاطبان هستی. من اینگونه احساس می‌کنم، [در پلتفرم X] تبلیغ نکنید.”

پس از این، لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، در پستی در X از نظرات ماسک دفاع کرد. او می‌گوید که ماسک “مصاحبه ای گسترده و صریح” انجام داده است.

یاکارینو نوشت، “امروز @elonmusk یک مصاحبه گسترده و صریح در @dealbook 2023 انجام داد. او همچنین عذرخواهی، توضیح و دیدگاهی صریح در مورد موضع ما ارائه کرد.”

او سپس اضافه کرد که X راه را برای “استقلال اطلاعاتی” هموار می‌کند که “برای برخی افراد ناراحت کننده است.”

او در مورد دیدگاه خودش در مورد تبلیغات صحبت کرد و افزود:«ما پلتفرمی هستیم که به مردم اجازه می‌دهیم خودشان تصمیم بگیرند. و این دیدگاه من در مورد تبلیغات است: X در یک تقاطع منحصر به‌فرد و شگفت‌انگیز آزادی بیان ایستاده است. انجمن X قدرتمند است و اینجا به شما خوشامد می‌گوید. به شرکای ما که به کار معنادار ما اعتقاد دارند… با تشکر از شما»

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *