Search
Close this search box.

به زودی استوری‌‌های اینستاگرام و واتس‌اپ شما هم‌زمان اشتراک‌گذاری خواهد شد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
اشتراک گذاری استوری واتس‌اپ در اینستاگرام

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال کار بر روی یک میانبر جدید برای تجربه کاربری بهتر است. به گفته WABetaInfo، برنامه متعلق به متا در حال کار بر روی میانبری برای به اشتراک‌گذاری به‌‌روز رسانی وضعیت در اینستاگرام است.
در این گزارش اشاره شده است که واتس‌اپ در حال آماده شدن برای ارائه قابلیتی است که به کاربران توصیه می‌کند در به روز رسانی‌های آتی، به روزرسانی‌های وضعیت خود را در اینستاگرام به‌اشتراک بگذارند. پس از ارسال یک وضعیت جدید، میانبر کاربرپسندی به کاربران ارائه می‌شود که آنها را تشویق به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام می‌کند. شایان ذکر است که کاربران آزادی فعال یا غیرفعال کردن این ویژگی را در تنظیمات برنامه حفظ دارند و این امر بر ماهیت داوطلبانه اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های وضعیت در اینستاگرام تأکید می‌کند.

واتس‌اپ قابلیت جدید فیلتر چت را ارائه می‌کند

واتس‌اپ اخیراً یک ویژگی فیلتر چت جدید را معرفی کرده است که هدف آن کمک به کاربران در سازماندهی مکالمات با انتخاب فیلتری است که مطابق با ترجیحات آنها باشد. بر اساس اطلاعات WABetaInfo، اپلیکیشن پیام‌رسان قابلیتی را به کار گرفته است که به کاربران امکان می‌دهد با انتخاب فیلتری متناسب با نیاز خود، چت‌های خود را دسته‌بندی کنند. در حال حاضر، این ویژگی برای گروه منتخبی از آزمایش‌کنندگان بتا قابل دسترسی است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *