Search
Close this search box.

چین محدودیت‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را افزایش می‌دهد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
محدودیت های گیمینگ در چین

چین قرار است قوانین جدیدی را وضع کند که میزان پول و زمانی را که مردم می توانند صرف بازی های ویدیویی کنند، محدود می‌کند.

هدف از این محدودیت‌ها محدود کردن خریدهای درون بازی و جلوگیری از رفتار وسواسی در بازی است. پیش نویس این قانون، ضربه‌ای به بزرگ‌ترین بازار بازی‌های آنلاین جهان است که هنوز پس از سرکوب قبلی در حال بهبود است.

این خبر باعث شد سهام غول‌های فناوری سقوط کرده و ده‌ها میلیارد دلار از ارزش آن‌ها پاک شود.

محدودیت‌های برنامه‌ریزی شده همچنین ممنوعیت «محتوای بازی آنلاین ممنوعه که وحدت ملی را به خطر می‌اندازد» و «امنیت ملی را به خطر می‌اندازد یا به اعتبار و منافع ملی آسیب می‌زند» را تکرار می‌کند.

پکن برای اولین بار در سال 2021 علیه بخش بازی اقدام کرد و حکم داد که گیمرهای آنلاین زیر 18 سال فقط اجازه دارند یک ساعت در روزهای آخر هفته و تعطیلات بازی کنند.

اما آخرین مجموعه محدودیت‌ها فراتر رفته است! رگولاتور صنعت، اداره ملی مطبوعات و انتشارات (NPPA) گفت که بازی‌های آنلاین نباید پاداش‌هایی ارائه دهند که افراد را به بازی و خرج بیش از حد تشویق کند، از جمله پاداش‌هایی برای ورود روزانه و تکمیل حساب‌ها با وجوه اضافی.

ایوان سو، تحلیلگر مورنینگ استار گفت: «حذف این مشوق‌ها احتمالاً باعث کاهش کاربران فعال روزانه و درآمد درون برنامه‌ای می‌شود و در نهایت می‌تواند ناشران را مجبور کند تا به‌طور اساسی در طراحی بازی و استراتژی‌های کسب درآمد خود تجدید نظر کنند.»

همچنین قرار است پنجره‌های پاپ‌آپ به کاربران درباره رفتار «غیر منطقی» در بازی به اجرا درآیند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *