Search
Close this search box.

«محصول بزرگ بعدی» اپل، شاید اوایل سال 2024 وارد بازار شود

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
اپل ویژن ممکن است زودتر از تاریخی که فکر می کنیم در 2024 منتشر شود

این می‌تواند یک شروع پرفروش برای اپل در سال 2024 باشد زیرا گمانه‌زنی‌ها در مورد راه‌اندازی Vision Pro زیاد است. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، آن را «مهم‌ترین محصول اپل برای سال 2024» می‌نامد. کو در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران گفت که محموله‌های Vision Pro در سال 2024 تقریباً 500.000 دستگاه تخمین زده می‌شود. Kuo خاطرنشان کرد: «Vision Pro در حال حاضر در حال تولید انبوه است و در هفته اول ژانویه 2024 ارسال انبوه را آغاز خواهد کرد». این تحلیلگر همچنین انتظار دارد که Vision Pro بر اساس برنامه حمل و نقل انبوه فعلی، در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه به قفسه‌های فروشگاه‌ها وارد شود.
اپل که در مورد عرضه‌ی محصولات بسیار سخت‌گیرانه صحبت می‌کند، در تاریخ عرضه رسمی همچنان ساکت است


Kuo همچنین معتقد است که اگر بازخورد کاربران در مورد Vision Pro بهتر از حد انتظار باشد، “به تقویت اجماع بازار کمک می‌کند که Vision Pro محصول ستاره بعدی در لوازم الکترونیکی مصرفی و قیمت سهام زنجیره تامین مرتبط است.”
Vision Pro وعده داده است که خطوط بین دنیای فیزیکی و دیجیتال را محو کند. اپل Vision Pro را در ژوئن 2023 با ویژگی‌های پیشرفته مانند نمایشگرهای با وضوح بالا، ردیابی چشم پیشرفته، و صدای فضایی برای ارائه تجربیات همه‌جانبه در بازی، سرگرمی و برنامه‌های حرفه‌ای رونمایی کرد.
ویژن پرو دارای یک سیستم نمایشگر با وضوح فوق العاده بالا است که 23 میلیون پیکسل را در دو نمایشگر پکیج کرده بعلاوه سیلیکون سفارشی اپل در طراحی منحصر به فرد دو تراشه.
محاسبات فضایی انواع جدیدی از بازی‌ها را با عناوینی که می‌توانند طیفی از غوطه‌ور شدن را در بر گیرند و گیمرها را وارد دنیای کاملاً جدیدی کنند، ممکن می‌سازد. کاربران همچنین می‌توانند بیش از 100 بازی Apple Arcade را روی صفحه‌ای به اندازه دلخواه خود، با صدای فوق‌العاده همهجانبه و پشتیبانی از کنترلرهای بازی محبوب، بازی کنند.

اپل ویژن پرو از 3.499 دلار شروع می‌شود و در ابتدا در ایالات متحده عرضه می‌شود و کشورهای بیشتری اواخر سال آینده عرضه خواهند شد. هنوز مشخص نیست که کدام کشورها و چه زمانی Vision Pro را دریافت خواهند کرد زیرا اپل جزئیاتی در مورد در دسترس بودن آن در خارج از ایالات متحده فاش نکرده است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *