، ،

6 ویژگی مجهز به هوش مصنوعی در Google Pixel 8 Pro

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در Google-Pixel-8-Pro

گوگل اصلاح‌شده‌ترین گوشی‌های هوشمند پیکسل خود یعنی Pixel 8 Pro و Pixel 8 را امسال عرضه کرد. این شرکت با گوشی‌ها، به‌ویژه Pixel 8 Pro گران‌تر، استفاده از هوش مصنوعی و ویژگی‌های یادگیری ماشین را از طریق تلفن هوشمند به حداکثر رساند. جدا از اینکه یک «نیروگاه هوش مصنوعی در اندازه جیبی» است، همچنین دارای ویژگی‌های عالی است که بازی عکاسی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.
Google Pixel 8 Pro از چیپست Google Tensor G3 بهره می‌برد که تمام بار قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی و ML را بر عهده می‌گیرد. در اینجا شش ویژگی برتر مبتنی بر هوش مصنوعی که پیکسل 8 پرو را متمایز می‌کند، آورده شده است:

ویرایشگر جادویی

این نسخه فوق‌العاده قدرتمند Magic Eraser به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ابزارهای پیشرفته مانند فتوشاپ، اشیاء را جابجا کنند، رنگ آسمان و دریا را تغییر دهند، ابرها را اضافه کنند و حتی از جلوه‌های سبک‌سازی شده فانتزی استفاده کنند.

پاک‌ کن صوتی جادویی

این ویژگی نویز پس‌زمینه ویدیوها را شناسایی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد صداهای ناخواسته را با کشیدن انگشت حذف کنند. این یک ابزار مفید برای موقعیت‌هایی است که باد صدا را در هنگام گفتگو مخفی می‌کند.

بهترین شکل تغییر

این ویژگی با انتخاب گزینه‌ای که از عبارات تولید شده از تصاویر دیگر در دسترس است، چهره سوژه را در یک عکس گروهی تغییر می‌دهد.

ضبط کردن به همراه خلاصه کردن

برنامه Recorder، انحصاری تلفن‌های Pixel، یکی از بهترین تجربه‌های ضبط و رونویسی را در میان هر برنامه ضبط صدا در فروشگاه Google Play ارائه می‌کند. Pixel 8 و Pixel 8 Pro از Tensor G3 برای خلاصه‌های ضبط شده توسط هوش مصنوعی در نقاط برجسته کوتاه استفاده می‌کنند.

تقویت ویدیو

هنگامی که کاربران ویدئویی را ضبط می‌کنند، تلفن آن را به‌عنوان یک فایل ویدئویی موقت ذخیره می‌کند. Video Boost از این فایل برای ساخت یک ویدیوی تقویت شده استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند یک ویدیو را در فضای ابری ذخیره کنند و گوگل از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود ویدئو با استفاده از اصلاح رنگ، کنتراست، روشنایی و غیره استفاده می‌کند و آن را در گوشی‌های کاربران ذخیره می‌کند.

پاسخ هوشمند در Gboard

Pixel 8 Pro در حال دریافت Gemini Nano LLM است که به‌عنوان پیش‌نمایش توسعه‌دهنده، Smart Reply را در Gboard تقویت می‌کند. مدل هوش مصنوعی روی دستگاه با پیشنهاد پاسخ‌های باکیفیت با آگاهی از مکالمه در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

نظرات ارزشمند شما

2 دیدگاه

2 پاسخ

    1. من میخواستم بخرم. خیلی خوبه برادرم داره اما ریسک نمی کنم خودم بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *