Search
Close this search box.

اولین نگاه به شگفتی جدید عکاسی هواوی

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
دوربین گوشی جدید Huawei P70 هواوی پی 70

سری P70 آینده هواوی قطعا مورد انتظارترین سری گوشی‌های دوربین‌دار است و دلیل خوبی هم دارد. تا به امروز می‌بینید که هر گوشی دوربین دار جدید هوآوی با سهولت مشخص توانسته در صدر بهترین دوربین گوشی‌های بازار قرار گیرد.

Huawei-P70-دوربین جدید هواوی

اکنون به لطف جزئیات جدید که توسط وبلاگ Weibo درج شده است، ما همچنین ایده‌ای داریم که طراحی پرچمدار جدید هواوی چگونه خواهد بود!

بنابراین به‌نظر می رسد Huawei P70 از فلسفه طراحی سری P60 خارج شده و از یک واحد دوربین مثلثی با سه لنز استفاده می‌کند. دوربین اصلی البته در مرکز قرار دارد و یک لنز تله فوتو و یک لنز با زاویه دید فوق العاده در طرفین آن قرار دارد. یکی دیگر از موارد قابل توجه فلاش است که برای تعادل بهینه در سمت چپ قرار دارد.

گفته می‌شود نسخه پایه سری P70 دارای سنسور OV50H در دوربین اصلی است. این سنسور دارای اندازه پیکسل 1.2μm، وضوح چشمگیر 50 مگاپیکسل و فرمت اپتیکال قابل توجه 1/1.3 اینچ است. این دوربین از وضوح کامل 30 فریم بر ثانیه، 12.5 مگاپیکسل با سرعت 120 فریم بر ثانیه و حالت HDR با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

شایعه شده است که نسخه رده‌بالای سری P70 یک سنسور پرچمدار 1 اینچی برای دوربین اصلی خود بسته‌بندی می‌کند و قابلیت‌های تصویربرداری خود را به اوج می‌رساند. علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد هواوی یک لنز فوق عریض جدید با ساختار 1G6P معرفی می‌کند که دارای یک لایه شیشه و شش لایه لنز پلاستیکی است. در اینجا یک شایعه نسبتاً عجیب دیگر وجود دارد. تحلیلگر Ming-Chi Kuo به اشتراک گذاشت که Genius Electronic Optical واحد دوربین فوق عریض ارتقا یافته را برای سری P70 در اختیار هواوی قرار خواهد داد. شایعه شده است که دوربین فوق عریض جدید دارای لنز منحصر به فرد 1G6P و سنسور نوع 1 اینچی است. پس دو احتمال وجود دارد. یا اولین موبایل عکاسی را با دو سنسور 1 اینچی خواهیم دید یا هوآوی شگفت‌زده خواهد شد و اولین سازنده‌ای خواهد بود که از سنسور بزرگ فقط در دوربین فوق عریض استفاده می‌کند!

دوربین گوشی هواوی سری P70


اکنون برای بخش تله فوتو، انتظار می‌رود سری P70 دارای یک پریسکوپ جدید 4 برابری با فاصله کانونی 100 میلی‌متر باشد که نویدبخش قابلیت‌های زوم بهبود یافته است.

حقیقت هرچه که باشد، انتظار می‌رود که سری هواوی P70 بار دیگر مرزهای عکاسی با موبایل را جا‌به‌جا کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *