Search
Close this search box.

عجیب‌ترین فناوری‌هایی که از نمایشگاه CES 2024 معرفی شد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
نمایشگاه فناوریCES 2024

با شروع سال جدید، دوستداران فناوری به آخرین راه‌اندازی‌ها و به‌روز رسانی‌های فناوری چشم دوخته‌اند. در حالی‌که این تنها به متعصبان فناوری محدود نمی‌شود، سال 2024 شاهد پیشرفت فناوری خواهد بود و چندین دستگاه هوشمند از بازیکنان در سراسر جهان عرضه خواهند شد. علاوه بر این، بزرگترین نمایشگاه الکترونیک جهان، CES امروز برگزار می‌شود، بنابراین می‌توانید منتظر تعداد زیادی تلویزیون، لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند و غیره باشید. در حال حاضر، در اینجا لیستی از آخرین راه‌اندازی‌های فناوری آمده است.

تلویزیون OLED ال جی 2024

تلویزیون OLED ال جی 2024


ال‌جی مجموعه تلویزیون‌های OLED خود را در سال 2024 معرفی کرده است که شامل مدل‌های G4، C4 و مدل‌های پایه B4 می‌شود. اینها به ترتیب جانشین مدل‌های G3، C3 و B3 سال گذشته هستند. اگرچه تلویزیون‌های OLED شبیه به مدل‌های قبلی خود به‌نظر می‌رسند، اما دارای نرخ نوسازی متغیر بهبود یافته تا 144 هرتز هستند. مدل G4 دارای یک پردازنده هوش مصنوعی جدید است که ظاهراً چهار برابر عملکرد مدل سال گذشته را ارائه می‌دهد.

مرسدس بنز کرافت 50 سونی پلی استیشن

مرسدس بنز کرافت 50 سونی پلی استیشن


جدیدترین راه‌اندازی‌های فناوری شامل یک همکاری نسخه محدود بین مرسدس بنز و سونی پلی‌استیشن با محوریت پلی‌استیشن 5 است. مرسدس بنز و سونی پلی‌استیشن برای عرضه یک خودروی نسخه محدود با محوریت پلی‌استیشن 5 با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این خودرو دارای نمای بیرونی سفید دیجیتال با چراغ‌های محیط آبی و داخل چرم مشکی. این تنها به 50 دستگاه محدود شده است و به‌طور انحصاری به‌صورت آنلاین فروخته می‌شود. هر خرید با کنسول PS5 Digital Edition و Gran Turismo 7 همراه است. مشخصات خودرو و جزئیات در دسترس بودن آن در حال حاضر نامشخص است. Sony PlayStation 5 x Mercedes-Benz A-Class Vibes با قیمت تقریبی 60.906 دلار، اکنون منحصراً از طریق مرسدس بنز ایتالیا به فروش می‌رسد.

مستر و داینامیک ایکس سلین

مستر و داینامیک ایکس سلین

خانه مد پاریسی Celine و Master & Dynamic برای تولید یک جفت هدفون مجلل با گوشی همکاری کردند. نمای بیرونی هر گوشواره دارای نشان Celine است، در حالی که بدنه از آلومینیوم آنودایز شده و چرم پوست بره ساخته شده است. این هدفون قبل از عرضه به بازار، اولین حضور خود در باند فرودگاه را در نمایشگاه لباس زنانه سلین بهار/تابستان 2024، “مجموعه کتاب ملی ملی” به سرپرستی هدی اسلیمان انجام داد. هدفون Celine x Master & Dynamic با قیمت 824 دلار آمریکا در رنگ‌های برنزه و نقره‌ای، مشکی و نقره‌ای و مشکی تک رنگ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط: سیر تکاملی CES: از نمایشگاه الکترونیک تا خودروهای پیشرفته

Bidet جدید Kohler دستورات صوتی را از Alexa آمازون و Google Assistant دریافت می‌کند

Bidet جدید Kohler دستورات صوتی را از Alexa آمازون و Google Assistant دریافت می‌کند


هوش مصنوعی دنیا و حتی دستشویی‌های شما را تسخیر کرده است. در نمایشگاه CES 2024، کوهلر از «خودشور» پیشرفته خود رونمایی کرد. ohler از بید پیشرفته فناوری هوشمند خود با قیمت 1289 دلاری PureWash رونمایی کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از الکسای آمازون یا دستیار گوگل بدون بلند کردن انگشت، بیده را به کار اندازند. با نشستن روی بیده، کاربر می‌تواند دستور روشن و خاموش کردن آن را بدهد، خشک‌کن هوا را منتشر کند و با استفاده از فناوری UV آن را تمیز کند. همچنین می‌توانید دما و فشار آب را تنظیم کنید، گرمایش صندلی را انتخاب کنید، و از انواع حالت‌های اسپری آن انتخاب کنید.

جاروبرقی ربات سامسونگ

جاروبرقی ربات سامسونگ


با دیجیتالی شدن و هوش مصنوعی تقریبا همه چیز مکانیزه شده است. و چرا نظافت نباید یکی از این کارها باشد؟ سامسونگ در مورد جدیدترین راه‌اندازی‌های فناوری، اعلام کرد که این برند در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک جاروبرقی رباتی است که می‌تواند کف‌ها را با بخار تمیز کند. پاک کننده سفارشی Jet Bot Combo از هوش مصنوعی برای تشخیص نوع کف و هدف قرار دادن لکه ها استفاده می‌کند. سامسونگ هنوز تمام ویژگی‌های دستگاه را فاش نکرده است، زیرا هنوز در حال توسعه است.

همه چیز درباره CES 2024

همه چیز درباره CES 2024

امسال، بزرگترین اخبار فناوری، نمایشگاه CES 2024 آینده است که از 9 ژانویه تا 12 ژانویه در لاس وگاس، نوادا برگزار می‌شود. این نمایشگاه فناوری‌ها و نوآوری‌های پیشرفته را از سازندگان برجسته در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی گرد هم می‌‎آورد. طبق اخبار منتشر شده، شرکت‌های پیشرو در بخش الکترونیک موبایل و خانگی مانند سامسونگ، گوگل، ال‌جی و آمازون محصولات جدید خود را در کنار حضور چندین شرکت خودروسازی مانند BMW به نمایش خواهند گذاشت.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *