،

ایلان ماسک راه حلی را برای متعادل سازی محتوای X رو کرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
تعدیل محتوای x توسط ایلان ماسک

بر اساس گزارش بلومبرگ، جو بناروک، رئیس عملیات تجاری شرکت، X قصد خود را برای استخدام 100 کارمند تمام وقت برای یک مرکز سالم سازی محتوا در تگزاس اعلام کرده است.

مبارزه با معضلات

در حالی‌که تاریخ دقیق افتتاح این مرکز جدید فاش نشده است، واضح است که تمرکز اصلی ناظران مبارزه با مسائلی مانند استثمار جنسی از کودکان و اجرای دستورالعمل‌های X در مورد اظهارات نفرت‌انگیز خواهد بود.

جو بناروچ بر اهمیت این سرمایه‌گذاری‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: «X یک خط مشی کاری متمرکز بر کودکان ندارد، اما مهم است که ما این سرمایه‌گذاری‌ها را انجام دهیم تا از استفاده مجرمان از پلتفرم ما برای هرگونه توزیع یا تعامل با محتوای غیر اخلاقی جلوگیری کنیم.»

بر اساس اطلاعاتی که این شرکت به بلومبرگ ارائه کرده، X موظف است که کاربرانش باید حداقل 13 سال سن داشته باشند در حالی‌که کمتر از 1 درصد از کاربران روزانه آن در گروه سنی 13 تا 17 سال قرار دارند.

متعادل‌سازی محتوا

ایلان ماسک از زمانی‌که کنترل X را در اکتبر 2022 به دست گرفت، با انتقاداتی در رابطه با رویکردش به تعدیل محتوا مواجه شده است.

پس از تصدی رهبری، او به سرعت صدها ناظر محتوا و اعضای تیم را حذف کرد، اقدامی که باعث نگرانی تبلیغ‌کنندگان در مورد پتانسیل این پلتفرم برای افزایش سخنان نفرت‌انگیز شد.

ماسک قبل از تصدی مسئولیت خود به‌عنوان یک «مخالف آزادی بیان» معرفی شده بود و از این پلتفرم به‌دلیل عدم پایبندی به اصول آزادی بیان انتقاد می‌کرد که به گفته او «عدم آزادی بیان به‌طور اساسی دموکراسی را تضعیف می‌کند».

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *