Search
Close this search box.

آینده مبهم برای بازی خاطره‌انگیز Call of Duty

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
آینده بازی Call of Duty در خطر

در 25 ژانویه 2024، مایکروسافت اخراج‌های گسترده‌ای را برای کاهش نیروی کار خود در بازی‌ها اعلام کرد که تأثیر قابل توجهی بر بخش Activision Blizzard از جمله هر تیم توسعه Call of Duty داشت. این اخراج‌ها در یادداشت فیل اسپنسر (مدیر عامل بازی‌های مایکروسافت) مورد توجه قرار گرفته است که بیان می‌کرد از 22.000 کارمند، تقریباً 1900 نفر به دلیل هم‌پوشانیِ شناسایی شده، رها خواهند شد.

با این تعلیق گسترده، آینده Call of Duty ممکن است با موانع مهمی روبرو شود، به‌خصوص که این بازی قبلاً برنامه‌ریزی کرده است تا عنوان جدیدی را در سال 2024 عرضه کند و به‌طور همزمان به ارائه محتوا برای MW3 و Warzone فعلی ادامه دهد. بنابراین، با کاهش نیروی کار، تحویل به‌موقع و کیفیت به‌روزرسانی‌ها ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

اخراج گسترده مایکروسافت به‌طور قابل توجهی چندین تیم توسعه Call of Duty را تحت تاثیر قرار داده است

در 18 ژانویه 2022، مایکروسافت برنامه‌های خود را برای خرید اکتیویژن بلیزارد به مبلغ تقریبی 70 میلیارد دلار اعلام کرد که این معامله در 13 اکتبر 2023 نهایی شد. ماه‌ها پس از خرید، مایکروسافت کاهش گسترده نیروی کار را اعلام کرد و تقریباً 1900 کارمند را اخراج کرد.

آینده بازی قدیمی Call of Duty

اخراج اخیر چالش‌های اساسی را برای تیم توسعه CoD ایجاد کرده است که احتمالاً بر عملکرد و نتایج بازی‌ها و به‌روزرسانی‌های آینده CoD تأثیر می‌گذارد. با توجه به برنامه‌ریزی برای انتشار عنوان جدید CoD در سال 2024 و ارائه محتواهای مختلف و به‌روز رسانی‌های فصلی برای Modern Warfare 3 و Warzone، نظارت منظم و توجه دقیق لازم است تا از تجربه‌ای بی‌عیب و نقص برای بازیکنان لذت ببرید. با این حال، با کاهش کارکنان، محصول نهایی ممکن است کیفیت مورد انتظار را نداشته و مشکلات زیادی داشته باشد.

برخی از کارشناسان حتی حدس می‌زنند که CoD می‌تواند مسیری مشابه Halo Infinite را دنبال کند، که پس از اخراج 10.000 کارمند مایکروسافت، 98٪ کاهش شدیدی را تجربه کرد که به‌شدت بر Bethesda تأثیر گذاشت.

اسپانسر با بیان این جمله اطمینان داد که عملکرد کاهش کیفی نخواهد یافت:

ما به سرمایه‌گذاری در زمینه‌هایی که کسب‌وکار ما را توسعه می‌دهند ادامه می‌دهیم و از استراتژی خود برای ارائه بازی‌های بیشتر به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان حمایت می‌کنیم. اگرچه این لحظه دشواری برای تیم ما است، من مثل همیشه به توانایی شما اطمینان دارم. بازی‌ها، داستان‌ها و جهان‌هایی را بسازید و پرورش دهید که بازیکنان را دور هم جمع می‌کند.”

این شامل همه چیزهایی است که در حال حاضر درباره تاثیر کاهش نیروی کار مایکروسافت بر Call of Duty باید بدانید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *