در برنامه فروش اخیر سامسونگ، چندین کاربر گلکسی اس 24 اولترا گزارش کردهاند که با یک نقص عجیب و غریب و خستهکننده در دستگاههای خود مواجه شدهاند. یک خط سبز دائمی که بهصورت عمودی در سراسر صفحه نمایش کشیده میشود، در برخی موارد نیز یک خط افقی سفید اضافی دیده میشود.
این شکایات در پلتفرمهایی مانند انجمن سامسونگ منتشر شده است و بهنظر میرسد که نگرانی گستردهای در بین کاربران در مورد کنترل کیفیت این مدل پرچمدار وجود دارد.
داستان سرزنش گلکسی اس 24 اولترا با اوپراتورها
مشکل بزرگی که کاربری با نام Qu1JcMmaCO در گفتگوی فوروم سامسونگ با آن روبرو شده است، ناامیدی را که بسیاری از آنها تجربه میکنند را در بر میگیرد. هنگامی که کاربر هنگام تماشای YouTube متوجه خطوط سبز و سفید روی صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra خود شد، برای راه حل با Samsung Care+ تماس گرفت.
با وجود اذعان به این مشکل بهعنوان یک نقص تولید، راه حل سامسونگ چندان رضایت بخش نبود. این غول فناوری پیشنهاد کرد که دستگاه بازگردانده شود و دوباره خریداری شود، اقدامی که باعث میشود کاربر تخفیفهای ارزشمند پیشسفارش را از دست بدهد.
با پیچیدهتر کردن موضوع، سامسونگ تقصیر را به گردن T-Mobile انداخت و دلیل آن را تامین مالی تلفن مبتنی بر اپراتور ذکر کرد.
در Reddit، یکی دیگر از صاحبان Galaxy S24 Ultra به سرزنش عملکرد مشترک سامسونگ و ورایزون پرداخت.
سامسونگ با برچسب زدن “مشکل Verizon” مسئولیت خود را رد کرد.
کاربر سپس به Verizon مراجعه کرد و در آنجا با اتهامات ناشی از ایجاد نقص روبرو شد، قبل از اینکه به او در مورد عدم تمایل شرکت مخابراتی برای حفظ ضمانت از سوی دیگری توصیه شود. در سوی دیگر نیز، کاربر Reddit مجبور شد دستگاه را با ضرر مالی اضافی خریداری کند، که با نگرانی در مورد از دست دادن ارزش مبادلهای همراه شده بود.
هسته اصلی این موضوع، تقسیم نامشخص مسئولیت بین سامسونگ و اپراتورهای تلفن همراه است.
اگرچه قرار است گارانتی سامسونگ نقصهای تولید را پوشش دهد، برنامههای تامین مالی ارائه شده توسط اپراتورهایی مانند T-Mobile و Verizon خطوط را محو میکند و در صورت خرابی دستگاههایشان، دستیابی به یک راهحل ساده را برای کاربران سختتر میکند.