،

تغییرات جزئی اپل، برای ظاهر آیفون 16 مشخص شد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
تغییرات ظاهری آیفون 16

اپل در چند ماه گذشته در حال آزمایش طراحی‌های مختلف برآمدگی دوربین برای مدل‌های اصلی آیفون 16 بوده است. در ماه دسامبر، سه نمونه از طرح‌های اولیه اپل فاش شد. با این حال، شرکت از آن زمان اولویت‌های خود را تغییر داده است.

آزمایش طراحی برآمدگی دوربین کوچک برای مدل پایه آیفون 16

MacRumors مجموعه‌ای از ماکت‌ها را بر اساس طرح‌های داخلی جدیدترین نمونه اولیه اپل ساخته است که دارای پیکربندی دوربین عمودی با سطح برجسته‌ای به شکل قرص است.

برجستگی دوربین به شکل قرص با الهام گرفتن از طراحی‌های اولیه قبلی، دو حلقه دوربین مجزا برای دوربین‌های Wide و Ultrawide دارد. در طول مرحله نمونه‌سازی، اپل طرح عمودی دوربین را حفظ کرد و این ارتقاء اخیر مکان فلاش یا لنزهای دوربین را تغییر نمی‌دهد.

این نشریه بیان کرد که یافته‌ها با شماتیک‌هایی که Majin Bu اخیراً در پلتفرم شبکه اجتماعی X منتشر شده است مطابقت دارد. طراحی جدید در تصاویر لو رفته Bu نیز وجود دارد.

مدل‌های قدیمی‌تر آیفون، از جمله آیفون X، الهام‌بخش جدیدترین آزمایش طراحی دوربین اپل بودند. ویژگی دیگر آیفون X دوربین قرصی شکل و نازک آن بود. آیفون 12 نیز دارای یک دوربین عمودی بود اما دارای یک برآمدگی مربعی بزرگتر بود که میکروفون و فلاش را نگه می‌داشت.

مطالب مرتبط: آیفون 16 هم تغییر ظاهری خاصی نخواهد داشت!

طرفداران پیش‌بینی می‌کنند که اپل به‌دلیل آرایش عمودی دوربین، فیلمبرداری فضایی را در مدل‌های پایه آیفون 16 و 16 پلاس معرفی کند. در حال حاضر، تنها مدل‌های آیفون 15 پرو و خود هدست ویژن پرو می‌توانند ویدیوهای فضایی ضبط کنند. مدل‌های آیفون 15 فقط دارای تنظیمات دوربین مورب هستند.

نمونه‌های اولیه آیفون 16 تغییرات ظریف طراحی و تعمیرات اساسی دکمه Action را نشان می‌دهند

همانطور که قبلاً اشاره شد، نمونه‌های اولیه آیفون 16 فعلی علاوه بر طراحی بازبینی شده دوربین، تنظیمات جزئی در دکمه‌های Action و Capture نیز دارند. جدیدترین واحدهای نمونه اولیه دارای یک دکمه ضبط حساس به فشار هستند که هم‌سطح با قاب دستگاه قرار دارد و یک دکمه اکشن کوچکتر مشابه آنچه در آیفون 15 پرو دیده می‌شود.

حتی اگر طراحی برآمدگی دوربین یک بهبود برای زیبایی است که روی صفحه پشتی شیشه‌ای تأثیر می‌گذارد، تنظیمات عمده‌تری بر روی Action Button در طول فرآیند نمونه‌سازی انجام شد. به‌روزرسانی‌های اپل نشان می‌دهد که این شرکت از برنامه اولیه خود برای گنجاندن دکمه اکشن خازنی در سری آیفون 16 صرف‌نظر کرده است.

نظرات ارزشمند شما

1 دیدگاه

یک پاسخ

  1. اپل ۳ ساله داره گوشی با یه شکل و قیافه تولید می کنه واقعا خسته کننده شده حالا درسته ما نمی تونیم تهیه کنیم اما مدلها هم تکراریه دیگه😐😐😐😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *