،

ویژگی جدید X، وبلاگ‌نویسی را دوباره زنده خواهد کرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
قابلیت مقالات طولانی در X

ایلان ماسک در حال کار بر روی تبدیل X به مکانی مناسب برای اخبار و به چالش کشیدن رسانه‌های سنتی است. او معتقد است که X می‌تواند حقیقت را مستقیماً از مردم دریافت کند، علی‌رغم بدبینی بسیاری نسبت به این ادعا. برای پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های دقیق‌تر، X قبلاً ویژگی نوشتن پست‌های طولانی‌تر را فراهم کرده است. به‌زودی، کاربران می‌توانند مقالات کامل را مستقیماً در X منتشر کنند. این ویژگی جدید در مرحله آزمایش است و ممکن است بخش ویژه خود را در برنامه داشته باشد.

این به‌روز رسانی که «X articles» نام دارد به کاربران امکان می‌دهد پست‌های وبلاگ‌مانند خود را بنویسند و به‌اشتراک بگذارند. هر مقاله یک پیوند سفارشی در فید X دارد که یک تصویر، یک عنوان و یک خلاصه کوتاه را نشان می‌دهد. این رویکرد کاملاً شبیه فرمت پیش‌نمایش لینک قدیمی در توییتر است که ماسک آن را حذف کرد اما به‌دلیل کاربردی بودن آن را بازگرداند.

مانند “مقالات فوری” فیس‌بوک، این مقالات X به‌سرعت بارگیری می‌شوند و جذاب به‌نظر می‌رسند زیرا برای جا دادن در برنامه ساخته شده‌اند. با این حال، فیس‌بوک استفاده از مقالات فوری را متوقف کرد زیرا آنها دیگر با نحوه استفاده مردم از برنامه مطابقت نداشتند.

با وجود این، X چندین ویژگی آشنا به‌نظر می‌رسد، مانند پخش زنده و تماس‌های ویدیویی را دوباره معرفی می‌کند. ماسک امیدوار است که با افزودن قابلیت انتشار مستقیم مقالات در X، سازندگان بیشتری را به این پلتفرم جذب کند. این حتی ممکن است راهی برای کسب درآمد برای سازندگان داشته باشد، اگرچه جزئیات هنوز مشخص نیست.

ماسک، که از حزب جمهوری خواه حمایت می‌کند، قصد دارد از X برای برجسته کردن موضوعات مهم سیاسی، به‌ویژه با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده استفاده کند. او امیدوار است که با فعال کردن کاربران برای انتشار مقالات در مورد این موضوعات، X به ابزار مهمی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های سیاسی تبدیل شود.

مطالب مرتبط: راه حل ایلان ماسک را برای متعادل‌سازی محتوای X

تاریخ راه اندازی این ویژگی هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود به‌زودی منتشر شود. می‌تواند فضای جدیدی را برای علاقه‌مندان به تسلا، دیدگاه‌های جمهوری‌خواه یا نظریه‌های سیاسی برای اشتراک‌گذاری و خواندن مقالات ارائه دهد. همچنین نوید امکانات جدیدی را برای سازندگان محتوا می‌دهد که به‌دنبال راه‌های بیشتری برای دستیابی به مخاطبان و احتمالاً کسب درآمد هستند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *