Search
Close this search box.

پر فالوورِ کم سر و صدا؛ بالاتر از کریستیانو رونالدو، باشگاه رئال و کوکاکولا

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
شرکت سامسونگ دارای بیشترین دنبال کننده در شبکه اجتماعی فیس بوک

غول فناوری کره جنوبی سامسونگ علاوه بر داشتن سهم 24 درصدی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند، بر رسانه‌های اجتماعی نیز تسلط دارد و طرفداران بیشتری نسبت به برخی از معروف‌ترین برندها و افراد مشهور جهان دارد.

طبق داده‌های ارائه شده توسط OnlyAccounts.io، سامسونگ محبوب‌ترین صفحه طرفداران فیس‌بوک در جهان را دارد که تا این ماه تقریباً 160 میلیون طرفدار دارد.

فقط خود فیسبوک از سامسونگ فالوور بیشتری دارد

حضور یک برند در رسانه‌های اجتماعی یک تجارت جدی است. شبکه‌های اجتماعی یک تولیدکننده ترافیک عظیم برای خرده‌فروشی هستند، به‌همین دلیل است که برندها آماده هستند پول زیادی را برای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی خرج کنند. بزرگترین شبکه رسانه اجتماعی جهان، فیس‌بوک، همچنین کانال دیجیتالی است که بیشترین تأثیر را در تصمیمات خرید دارد و بالاتر از یوتیوب و اینستاگرام قرار دارد.

وقتی صحبت از برندهایی با بیشترین طرفداران فیس‌بوک می‌شود، سامسونگ برنده مطلق است. طبق داده‌های Trackalytics، این شرکت فناوری در این ماه تقریباً ۱۶۰ میلیون طرفدار داشت که بسیار بیشتر از برخی از بزرگترین برندها، ورزشکاران و افراد مشهور جهان است. آمارها نشان می‌دهد که فقط خود فیسبوک در شبکه‌های اجتماعی فالوور بیشتری نسبت به سامسونگ دارد.

پایگاه طرفداران فیس‌بوک سامسونگ نیز در مقایسه با نام‌های دیگر این لیست بسیار چشمگیر است. آمارها نشان می‌دهد که غول فناوری کره جنوبی تقریباً 38 میلیون دنبال‌کننده بیشتر از کریستیانو رونالدو دارد. مشهورترین بازیکن فوتبال جهان و پرفالوورترین فرد در اینستاگرام و فیس‌بوک تا این ماه بیش از 122 میلیون مشترک صفحه فیس‌بوک خود داشته است. باشگاه فوتبال رئال مادرید با 111.3 میلیون مشترک، 48 میلیون کمتر از سامسونگ، در رتبه سوم قرار گرفت. یکی از بزرگترین برندهای جهان، کوکاکولا، با نزدیک به 107 میلیون طرفدار دنبال می‌شود.

برندها بیشتر از افراد در فیس‌بوک دنبال می‌شوند

داده‌های Trackalytics همچنین نشان داد که برندهای جهانی، به جای افراد مشهور، بر فهرست محبوب‌ترین صفحات طرفداران فیس‌بوک تسلط دارند. در واقع، برندها از ده صفحه محبوب فیسبوک در ماه فوریه، شش صفحه را تشکیل می‌دهند که خود فیس بوک، سامسونگ، رئال مادرید، کوکاکولا، اف‌سی بارسلونا و Tasty به‌عنوان برترین‌ نام‌ها هستند.

علاوه بر کریستیانو رونالدو، شکیرا، وین دیزل و لئو مسی نیز نام خود را در لیست بزرگ‌ترین سلبریتی‌های فیسبوک ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: 10 شخصیت پر فالوور را در سال منتهی به 2024

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *