،

سونی از دارندگان PS5 خواست در هنگام راه‌اندازی کنسول ابتدا این یک کار را انجام دهند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
اولین کار بعد از راه اندازی پلی استیشن 5

اگر صاحب پلی استیشن 5 جدید هستید، باید به این توصیه توجه کنید. همانطور که گفته شد، حتی اگر چندین سال مالک کنسول خود باشید، ارزش توجه به آن را دارد.

وقتی یک کنسول جدید را راه‌اندازی می‌کنید، به‌خصوص پلی استیشن 5 با کتابخانه وسیع انحصاری‌هایش، می‌توان سخت دانست که از کجا شروع کنید. آیا به پلی استیشن پلاس می‌پیوندید؟ به کدام ردیف باید بپیوندید؟ کدام آخرین نسخه ارزش غرق شدن در آن را دارد؟ این‌ها سوالاتی هستند که هر دارنده جدید پلی استیشن 5 از خود می‌پرسد. با این حال، به‌نظر می‌رسد که طبق جامعه پلی استیشن، اولین کاری که باید انجام دهید نمی‌تواند ساده‌ باشد و آن «شیرجه رفتن به Astro’s Playroom است» که اتفاقاً به‌صورت رایگان روی کنسول شما از قبل نصب شده است.

پلی استیشن 5 جدید


این یک پیشنهاد عالی به‌دلایل متعدد است. اول از همه، Astro’s Playroom، همانطور که گفتیم، رایگان است، بنابراین می‌توانید از آنچه که در خریدتان ارائه می‌شود نهایت استفاده را ببرید. در مرحله دوم، این یک پلی استیشن حرفه‌ای انحصاری برای شروع سفر شماست و در نهایت، در نشان دادن قابلیت‌های کنترلر DualSense بی‌بدیل است. همچنین می‌توانید تمام زنگ‌ها و سوت‌های پلی استیشن 5 را آزمایش کنید.

این توصیه محکمی برای کسانی است که مدت زیادی است که PS5 دارند. در حالی که ما تصور می‌کنیم بسیاری از شما قبلاً از Playroom Astro استفاده کرده‌اید، مطمئن هستیم که بخش قابل توجهی از افراد وجود دارد که این کار را نکرده‌اند. نویسنده مقاله عنوان کرده ست که: من تقریباً مطمئن هستم که حداقل یک سال مالک کنسولم بودم تا اینکه بالاخره آن را امتحان کردم و متوجه شدم که چه چیزی را از دست داده‌ام.

فقط حرف من را قبول نکنید. کاربر ردیت با نام dyztructive گفت: «ابتدا Playroom Astro را بازی کنید، رایگان است و در واقع یک مقدمه بسیار خوب برای PS5 و بازخورد لمسی است. این یک بازی رایگان است که شما را با کنترلر DualSense و ویژگی‌های آن آشنا می‌کند.

برای کسانی از ما که منتظر ادامه و نتیجه هستیم، Sackboy: A Big Adventure را صمیمانه توصیه می‌کنیم که در ردیف اضافی پلی استیشن پلاس گنجانده شده است. این پلتفرمر سه‌بعدی سطوح مشابهی از غوطه‌وری DualSense را ارائه می‌دهد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *