،

به‌لطف نشت اطلاعات کاملاً مشخص شد که شیائومی 14 Ultra چگونه خواهد بود

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
شیائومی 14 اولترا - لاگ مدیا

ما از قبل جزئیاتی از عرضه جدید تلفن‌های همراه شیائومی می‌دانیم و حقیقت این است که این موضوع هیچ‌کس را بی‌تفاوت نخواهد گذاشت. ما در مورد نسل جدیدی از برند گوشی‌های هوشمند صحبت می‌کنیم که در سال‌های اخیر بیشترین شگفتی را به‌همراه داشته است، بنابراین بدون شک می‌توانیم منتظر برخی از چشمگیرترین پرچمداران سال باشیم.

Xiaomi 14 Ultra، گوشی هوشمند با ویژگی‌های عالی

از جزئیاتی که از این موبایل جدید شیائومی به بیرون درز کرده است مشخص است که به‌نظر می‌رسد می‌توان انتظار یک موبایل عالی را داشت زیرا طبق آنچه می‌دانیم نسبت به مدل‌های قبلی خط پیوسته‌ای را دنبال خواهد کرد. ما یک صفحه نمایش 6.73 اینچی با وضوح +QHD این 120 هرتز دریافت خواهیم کرد، در صورت تایید، با یکی از بهترین صفحه نمایش‌های حال حاضر روبرو خواهیم شد، این صفحه نمایش به‌دلیل نرخ رفرش بالا برای بازی‌ها مناسب است و به‌دلیل رزولوشن جزئیات گرافیکی آن بسیار روشن و مناسب است.

Xiaomi 14 Ultra، گوشی هوشمند با ویژگی‌های عالی


تا آنجا که به سیستم دوربین آن مربوط می‌شود، دوربین در پشت چهارتا خواهد بود. 50 مگاپیکسل اصلی این همچنین شامل یک زاویه وسیع بزرگ‌نمایی این تله‌فوتو است، یکی از 3.2 و دیگری با بزرگنمایی 5. همه‌جا خواهد بود Xiaomi 14 Ultra یکی از موردانتظارترین دوربین‌های سال 2024، به‌ویژه برای کسانی که منتظر جهش به آخرین نسل هستند یا تلفن همراه‌شان تا حدودی منسوخ شده است.

همه اینها با یک رم 12 گیگابایتی خواهد بود، که در حال حاضر یک چیز بسیار جدی برای استفاده تجاری بیشتر از Xiaomi 14 Ultra است. همچنین با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی Aadhaar عرضه می‌شود که می‌تواند با استفاده از کارت MicroSD تا 1 ترابایت افزایش یابد، ترکیبی انفجاری حتی در محدوده‌های بالا.

اگر قبلاً برند شیائومی را در اکوسیستم رایانه خود انتخاب کرده اید، این 14 Ultra قرار است نشان دهد که یک معامله سودآورتر است.

دوربین چهارگانه و قاب تیتانیوم برای تجربه برتر

این باور نکردنی است که شیائومی تنها در چند سال توانسته این کار را انجام دهد. آن‌ها به جایی رسیده‌اند که در این نسل مانند سایر شرکت‌های بزرگ ظاهر می‌شوند Apple و SAMSUNG، شیائومی به مسیر قدیمی خود ادامه می‌دهد و کاربرانی را که تلفن‌های همراه رده پایین را ترجیح می‌دهند را رها نمی‌کند. اما بدون شک برای سال 2024 تصمیم گرفته‌است با این Xiaomi 14 Ultra به محدودیت‌های بالاتر بروند.

دوربین چهارگانه و قاب تیتانیوم برای تجربه برتر


به حدی که حتی قیمت لو رفته آن را با میان‌رده‌ها کاملاً متفاوت می‌کند. از آنجایی که ما می‌توانیم آن را با قیمتی در حدود 1.699 یورو در بازار دریافت کنیم که در این بخش نیز در صدر فهرست قرار می‌گیرد.

قرار است در این سال یکی از مهم‌ترین جنگ‌های فناوری در سال‌های اخیر را تجربه کنیم. و دیدن شیائومی در آنجا جای تعجبی ندارد که سال‌هاست با محصولات خوب با قیمت‌های مناسب، جایگاه خود را نشان می‌دهد. علاوه بر این، چند سالی است که جرأت کرده‌اند بدون هیچ عارضه‌ای رده‌های بالاتر را اشغال کنند. و ایستادن در مقابل غول‌هایی مانند سامسونگ و اپل بیش از توان سازنده چینی است. سازنده‌ای که به‌طور کامل از هواوی اخراج شده است، اگرچه شاید واقعیت باقی ماندن در سیستم عامل اندروید در این زمینه کمک کرده است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *