،

درز اطلاعات موثق: بازطراحی دوربین آیفون16؛ شکل سامسونگی عوض شد+تصاویر

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
آخرین تصاویر لو رفته از دوربین آیفون 16

سری آیفون 16 که گفته می‌شود امسال عرضه می‌شود، ممکن است دارای ماژول دوربین بازطراحی شده و نمایشگرهای بزرگ‌تر باشد که واکنش‌های متفاوتی را در میان کاربران برانگیزد.

سری آتی آیفون 16 اپل قرار است اواخر امسال عرضه شود، اما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد خط تولید آیفون 16 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این طراحی‌ها واکنش کاربران اپل را در بر داشت. واکنش‌های بسیاری در X نسبت به این طرح نشان داده شد.

چندین کاربر این طرح را با “اسپینر” مقایسه کردند.

طراحی جدید دوربین آیفون 16


به گفته افشاگری به نام Majin Bu، آیفون 16 پرو جدید دارای یک ماژول دوربین بازطراحی شده خواهد بود.

طراحی جدید ماژول دوربین آیفون 16

Majin Bu در پلتفرم ‘X’ گفت: “بر اساس اطلاعاتی که من به‌دست آوردم، به نظر می‌رسد که آیفون 16 پرو جدید دارای یک ماژول دوربین بازطراحی شده است، مشابه آنچه اپل در حال حاضر در حال آزمایش است.”

«بر اساس اطلاعاتی که من‌توانستم به‌دست بیاورم، به‌نظر می‌رسد که آیفون 16 پرو جدید دارای طراحی جدیدی برای ماژول دوربین خواهد بود، این باید بسیار شبیه به آنچه اپل در حال حاضر در حال آزمایش است، باشد».

تصاویر افشا کننده بزرگ در ایکس Majin Bu


— Majin Bu (@MajinBuOfficial) 17 فوریه 2024
بعداً در تاپیک، Majin Bu اضافه کرد: “یک منبع ناشناس به من اطلاع داد که طرح نشان داده شده ممکن است فقط یک منطقه امن برای تولیدکنندگان باشد و ممکن است نشان دهنده تغییر واقعی در ماژول دوربین نباشد. با این حال، بدون دیدن برخی از شماتیک‌ها، نمی‌توانم من به تحقیق ادامه خواهم داد.”

آخرین افشای اطلاعات از طراحی آیفون 16

Majin Bu همچنین تصاویری از شایعه طراحی دوربین آیفون 16 پرو را به اشتراک گذاشت.

حساب کاربری به نام Apple Hub در پلتفرم «X» گزارش داد: «اپل در حال آزمایش این طراحی جدید رادیکال دوربین برای آیفون 16 پرو است».

حساب کاربری به نام Apple Hub در پلتفرم «X» گزارش داد: «اپل در حال آزمایش این طراحی جدید رادیکال دوربین برای آیفون 16 پرو است».

در حالی که اپل به‌طور رسمی تایید نکرده است که آیا طراحی دوربین را تغییر خواهد داد یا خیر، بسیاری از کاربران اینترنتی ابراز مخالفت کرده‌اند.

طراحی دوربین جدید آیفون 16 تفاوت با سامسونگ


نظرات پلتفرم X از طراحی جدید انتقاد کرد و یکی از کاربران آن را “محرمانه” خواند و دیگری از اپل خواست تا به طراحی فعلی پایبند بماند.

از دیگر ویژگی‌های شایعه شده سری آیفون 16 می‌توان به باتری بزرگ‌تر برای آیفون 16 پرو مکس اشاره کرد که به‌طور بالقوه طولانی‌ترین عمر باتری را ارائه می‌کند که تاکنون در آیفون دیده شده است.

همچنین شایعه شده است که آیفون 16 پرو مکس دارای چیپست اپل A18 بایونیک و حداکثر 8 گیگابایت رم است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *