،

فروش گوشی 200 مگاپیکسلی شیائومی تنها با قیمتی زیر 19 میلیون

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی 200 مگاپیکسلی شیائومی تنها با قیمتی زیر 19 میلیون به فروش می‌رسد

به جرات می‌توان گفت شیائومی از جمله برندهایی است که با قیمتی بسیار مناسب گوشی‌های جذاب و هیجان انگیزی برای ارائه دارد. در این بین زیربرند ردمی آن بسیار فوق العاده بوده و هر سال با مدل‌های جدید طرفداران را شگفت زده می‌کند. یکی از گوشی‌های 200 مگاپیکسلی این برند ردمی نوت 13 پرو بوده که از سخت افزاری قدرتمند با قیمتی مناسب برخوردار است.

براساس گزارش‌ها فروشگاه AliExpress Plaza تصمیم گرفته تخفیف بزرگی برای گوشی ردمی نوت 13 پرو 5G تدارک بیند که موجب خواهد شد مشتریان این محصول خوش استایل و برجسته شیائومی را با قیمت شگفت انگیزی خریداری کند.  به شکلی که افراد می‌توانند مدل را با قیمتی کمتر از 300 یورو یا 19 میلیون تهیه کنند.

یافتن گوشی هوشمندی با چنین مشخصات و قیمتی بسیار دشوار است. این گوشی 200 مگاپیکسلی شیائومی، هم رده مدل‌های پرچمدار عمل کرده و در نوع خود کم نظیر تلقی می‌شود.

فروش پرتخفیف گوشی 200 مگاپیکسلی شیائومی از طریق AliExpress انجام گرفته و مشتریان در مدت زمان کوتاهی می‌توانند گوشی را تحویل گیرند. از مشخصات کلیدی این دستگاه باید به صفحه نمایش 6.6 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1800 نیت با وضوح FHD+، پردازنده اسنپدراگون 7اس نسل 2، رم 8 تا 16 گیگ، حافظه داخلی 128 تا 512 گیگ و برخی دیگر اشاره کرد.

محصول ردمی در کنار طراحی چشم نواز، سخت افزاری برجسته هم شامل آن شد. در سایر ویژگی‌های باید به دوربین عقب سه گانه 200 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسل ماکرو اشاره کرد.

دوربین سلفی یک حسگر 16 مگاپیکسلی بوده و دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 4K هم دارد. یک باتری 5100 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 67 واتی هم در این مدل تعبیه شده است. ردمی این مدل را سپتامبر 2023 راهی بازار کرد و اکنون با تخفیف چشمگیری در چین قابل تهیه بوده و مشتریان می‌توانند هیولا شیائومی را با قیمتی کمتر از یک میان رده ساده تهیه کنند.

ناگفته نماند تخفیف مورد اشاره علی اکسپرس تنها تا یک هفته جریان دارد و طولانی مدت نخواهد بود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *