،

آپدیت جدید گلکسی A72 سامسونگ به اندروید ۱۴

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
اندروید 14 برای گوشی گلکسی A72

سامسونگ در ماه‌های گذشته آپدیت اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.0 را برای گوشی‌های هوشمند مختلفی منتشر کرده و اکنون تلفن هوشمند گلکسی A72 در مناطق مختلف جهانی آپدیت را دریافت کرده است.

طرفداران گلکسی‌های سامسونگ در انتظار دریافت آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های رده بالا هستند. اما سامسونگ به تازگی اندروید 14 را برای گوشی گلکسی A72 منتشر کرده تا کاربران بتوانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

ما در سومین ماه از سال 2024 قرار داریم و سامسونگ دست از ارائه آپدیت برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود نکشیده است. از جمله دستگاه‌هایی که تاکنون بروزرسان اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.0 را دریافت نکردند گلکسی A72 و A52 بود.

  به‌روزرسانی گلکسی A52 در این هفته برای بازارهای بیشتری در دسترس قرار گرفته و به نظر رسیده این آپدیت برای گلکسی A72 نیز چنین است. سامسونگ آپدیت را برای گلکسی A72 در مناطقی چون خاورمیانه و اروپا منتشر کرده و پیشتر نیز هندی‌ها آن را دریافت نمودند.

این آپدیت نرم افزاری با شماره مدل A725FXXU6EXB3 و با آپدیت امنیتی ماه ژانویه 2024 به دارندگان گوشی گلکسی A72 ارائه می‌شود.

آپدیت اندروید 14 مبتنی بر OneUI 6.0 ویژگی‌های مختلفی دارد تا به مخاطب ارائه دهد. از جمله باید به پنل سریع طراحی‌شده، حالت هواپیمای هوشمندتر، ویجت‌های صفحه اصلی جدید برای برنامه‌هایی مانند دوربین و آب‌وهوا، گزینه‌های واترمارک اضافی در برنامه دوربین، کشیدن دو دست و افت رسانه و سایر داده‌ها در برنامه‌های مختلف، ابزارهای ویرایش عکس و ویدیوی پیشرفته، مسدودکننده خودکار برای محافظت در برابر برنامه‌های ناشناخته از طریق اتصال USB، و غیره اشاره کرد.

برای دریافت بروزرسان باید به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری گوشی خود مراجعه کنید. اگر حالت خودکار  را فعال کرده باشید، آپدیت خودکار ارائه می‌دهد اما در صورت غیرفعال بودن به صورت دستی وارد شوید.

اندروید 14  آخرین آپدیت اصلی اندروید برای گلکسی A72 خواهد بود، اما ممکن است آپدیت امنیتی آن چند سالی ادامه پیدا کند. سامسونگ یکی از برندهای فعال در ارائه آپدیت بوده و همیشه سعی داشته در این زمینه فعال تر خود را نشان دهد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *