،

آیفون تاشو زودتر انتظار از راه می‌رسد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
آیفون تاشو زودتر انتظار از راه می‌رسد

چند وقتی می‌شود که شایعاتی درباره آیفون تاشو اپل به گوش می‌رسد. گزارش‌های منتشر شد مبنی بر اینکه برند کوپرتینویی تا سال 2027 چنین مدلی را عرضه خواهد اما به نظر رسیده زودتر می‌توان این گوشی را شاهد بود.

در گزارش جدید مشخص شده که اپل می‌خواهد یک سال زودتر محصول جدید را عرضه دارد. این یعنی باید سال 2026 چنین گوشی هوشمندی را شاهد باشیم که ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد.

 در حال حاضر اپل چنین خبری را تایید یا تکذیب نکرد، بنابراین دقیقا نمی‌دانیم کمپانی مورد اشاره چه برنامه‌ای در سر دارد. مشخص نیست آیفون تاشو سبک طراحی گلکسی زد فولد را دارد یا زد فلیپ را.

پیش از این گفته شده اپل پتنت هر دو مدل گوشی را به ثبت رساند. بنابراین احتمال رفته که شاهد معرفی هر دو نوع باشیم. اخیرا گفته شد که اپل بیشتر مایل است به سراغ آیفون تاشو فلیپ برود تا فولد.

متاسفانه اپل هیچ گاه اطلاعاتی ارائه نداده و سکوت اختیار می‌کند. اینکه اپل برنامه‌ دارد گوشی با سبک تاشو معرفی کند یا خیر مشخص نیست. برند کوپرتینویی همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های جذابی همراه سازد. مدل‌هایی که ویژگی‌های بزرگی داشته و نیاز مخاطب را برآورده می‌سازند.

این شرکت سابقه درخشانی در ارائه محصولی نوآورانه بوده و بدون شک آیفون تاشو می‌تواند رضایت مخاطب خود را جلب کند. اپل بزودی نسل جدید آیفون‌ها را تحت عنوان سری آیفون 16 در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس معرفی خواهد کرد.

مشخص نیست چه زمانی باید آیفون تاشو را ملاقات کنیم اما آن طور که پیدا بوده تا سال 2026 باید به انتظار نشست. این شرکت همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌هایی پر سازد که بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد.

انتظار رفته بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. این شرکت هر ساله مدل‌های جدیدی ارائه داده که می‌تواند رقیب سرسختی برای رقبا باشد. رقیبی که حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری ارائه شود.

بدون شک در سال‌های آینده جزئیات تکمیلی دردسترس قرار می‌گیرد و ما شاهد جزئیات کافی هستیم.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *