،

روند جدیدی که نمایشگر آیفون را در معرض آسیب قرار می دهد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
روند جدیدی که نمایشگر آیفون را در معرض آسیب قرار می دهد

بسیاری از کاربران معتقد هستند که با پیشرفته شدن متریال شیشه نمایشگر گوشی‌های آیفون، نیازی نیست از قاب محافظ برای آنها استفاده کرد. بخصوص اینکه شرکت‌ها در تلاش هستند محافظ جدید و مقاومی در هنگام ساخت به کار گیرند.

در ادامه درباره پوشش سرامیکی، مزایا و معایب و اینکه اگر محافظ نمایشگری برای نمایشگر آیفون استفاده نکرد چه خواهد شد، صحبت می‌کنیم.

آیا محافظ صفحه برای نمایشگر آیفون واقعا ضروری است؟

کاربران مختلف نظرات گوناگونی دارند.  پوشش سرامیکی یک نوآوری بوده که از نانو کریستال‌های سرامیکی در شیشه استفاده شده و منجر به مقاومت برتر در برابر ضربه و خراش روی آیفون خواهد شد.

این فناوری، منحصر به فرد Manzana، حتی از شیشه معروف گوریلا که در بسیاری از دستگاه‌های رده بالا بازار گوشی‌های هوشمند به کار گرفته می‌شود، پیشی می گیرد. این سطح مقاومت بسیاری از کاربران را با این سوال مواجه می‌کند آیا نیازی به استفاده از محافظ نمایشگر با وجود پوشش مقاوم خود گوشی وجود دارد.  

با وجود پیشرفت‌هایی که در زمینه دوام صفحه نمایش صورت گرفته، بازار محافظ نمایشگر همچنان موجب درآمدزایی برای شرکت‌ها شده است. تنها در ایالت Joined، این بازار سود میلیارد دلاری را رقم زده است. اما این سوال به وجود می‌آید که آیا استفاده از محافظ نمایشگر لازم است یا خیر.

صفحه نمایش آیفون یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران است

صفحه نمایش آیفون یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران است

ذکر این نکته مهم بوده که آسیب دیدگی صفحه نمایش یکی از نگرانی اصلی کاربران آیفون محسوب می‌شود. نمایشگرهای دارای خط و خش نه تنها یک مشکل در بحث ظاهری بوده، بلکه می‌توانند عملکرد دستگاه را نیز تحت تاثیر قرار بدهند.

 همه این موارد موجب شده که بخش بزرگ از کاربران استفاده از محافظ نمایشگر را ادامه داده اگرچه این موضوع در حال کاهش است.  با این حال، محافظ صفحه نمایش خالی از انتقاد نبوده و در برخی موارد، محافظ‌های صفحه ممکن است تجربه کاربری مورد نظر اپل را تغییر داده و بر حساسیت و وضوح صفحه تأثیر می‌گذارد.

 هنگامی که در رابط دستگاه حرکت داریم، می‌توان این را از طریق لمس متوجه شد. استدلالی که کاربران مخالف استفاده از هیچ محافظی برای نمایشگر آیفون دارند را به نفع خود استفاده می‌کنند.

مسئله حفاظت در برابر ضربه موضوع پیچیده بوده اگرچه سرامیک شیلد مقاومت زیادی در تست سقوط از خود نشان داده، توانایی محافظ صفحه برای ارائه محافظت بیشتر نیز غیرقابل انکار است.

محافظ صفحه آیفون، بله یا خیر؟

تصمیم در مورد استفاده یا عدم استفاده از محافظ صفحه یک انتخاب میلی بوده که تحت تأثیر سبک زندگی هر کاربر و روشی که آنها به استفاده از صفحه نمایش عادت کردند. برخی از متخصصان برند، از جمله ما، ترجیح داده از طراحی و عملکرد دستگاه همانطور که تصور می‌شد، بدون هیچ گونه اضافاتی لذت ببرند. برخی دیگر ترجیح داده آن را به خطر نیانداخته و از اقدامات محافظتی مانند این، از جمله قاب‌های آیفون استفاده کنند.

واقعیت این بوده که گرایش به سمت صفحه نمایش‌های گوشی‌‌هایی است که به طور فزاینده‌ای مقاوم بوده، که می‌تواند بازار محافظ صفحه‌نمایش را در مقطعی از بین ببرد. با این حال، تا آن روز، انتخاب استفاده از محافظ صفحه برای بسیاری گزینه معتبر است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *