سامسونگ به تازگی فروشگاه پریمیومی را در مرکز خرید آسیا شهر بنگلور هند بازگشایی کرد. این فروشگاه مساحت 1200 فوت مربعی داشته که در آن علاوه بر فروش بیشتر محصولات این شرکت، پشتیبانی خدمات مشتریان هم ارائه میشود.
مشتریانی که به این فروشگاه مراجعه میکنند میتوانند مزایایی بدست آورند از جمله باید به هدایای مطمئن، امتیازات وفاداری و پیشنهادهای مدت مشخص در دستگاههای تعیین شده گلکسی اشاره کرد.
علاوه بر این، برای 200 مشتری اول که به انداز 20000 روپیه خرید کنند، هدایای اولیه در دسترس است. علاوه بر این، مزایای ویژهای مانند تخفیفهای دانشجویی و پیشنهادات بازگشت نقدی روی گوشی هوشمند، لپتاپ و ساعت هوشمند هم تدارک دیده شد.
این فروشگاه دارای کارگاه Galaxy به عنوان بخشی از برنامه «Learn @ Samsung» است که برای مشتریان آگاه به فناوری، بهویژه نسل Z و نسلهای هزاره، در نظر گرفته شد. این کارگاهها عمدتا پیرامون آموزش در زمینه هوش مصنوعی هستند.
گذشته از آن، مشتریان توانایی یک تجربه خرید فیزیکی را از طریق پلتفرم راهروی بیپایان Store+ سامسونگ را دارند، که به آنها امکان داده محصولات را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه جستجو و سفارش بدهند. علاوه بر این، خدمات Samsung Finance+ و Samsung Care+ برای گوشیهای هوشمند، تبلتها و ساعتهای هوشمند Galaxy این فروشگاه فعال است.
باید بیان داشت که فروشگاه تازه افتتاح شده سامسونگ Premium Experience در The Mall of Asia بنگلور هند، یک تجربه خرید لذت بخش را برای مشتریان رقم میزند. سامیت والیا، معاون کسب و کار D2C در سامسونگ هند، پیرامون فروشگاه جدید ابراز خرسندی نمود و تجارب محصول همه جانبه آن را که متناسب با پایگاه مشتریان متنوع بنگلور است، برجسته میسازد. این فروشگاه دارای محصولات گسترده سامسونگ بوده که از جمله باید به سری گلکسی اس 24، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ و فولد 5 اشاره کرد. مشتریانی که به این فروشگاه پریمیومی و مدرن سامسونگ مراجعه میکنند، یک تجربه تمام عیار از خرید را خواهند داشت.
سامسونگ چنین فروشگاههایی را در نقاط مختلف جهان بازگشایی کرده تا طعم خریدی دلنشین به مخاطب ارائه دهد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ هند مراجعه کنید.