،

انتشار تصویر دیجیتالی ویوو Y03: رقیب سرسخت شیائومی در رده گوشی های اقتصادی

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
انتشار تصویر دیجیتالی ویوو Y03 اقتصادی

تاکنون گوشی ویوو Y03 توانست در پایگاه‌های داده مختلفی ظاهر شود و این یعنی باید انتظار داشت برند چینی آن را بزودی معرفی کند. مدلی که گوشی اقتصادی بوده و با قیمت مناسبی راهی بازار می‌شود.

ویوو در نظر دارد برای این گوشی از طراحی آشنایی استفاده کرده و سخت افزار کارآمدی هم به کار گیرد. به تازگی مشخصات و تصاویر دیجیتالی محصول آینده این شرکت فاش شد که جزئیات کلیدی آن را فاش می‌کند.

مشخصات کلیدی ویوو Y03

گوشی ویوو  Y03دارای نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ بوده که نرخ نوسازی 90 هرتزی را ارائه می‌دهد. در بخش طراحی الگو منحنی روی بدنه به چشم نخورده و ویوو تصمیم گرفته ظاهری صاف به بدنه آن ببخشد. بنابراین نه تنها بدنه عقب، بلکه نمایشگر تختی را شاهد هستیم.

در عقب دو ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ و یک فلاش LED گنجانده شد. تصاویر رندر این مدل را در رنگ سبز و مشکی با حاشیه دوربین طلایی نشان می‌دهد. البته باید بیان داشت که نمایشگر ناچ بوده و بدنه از جنس پلاستیک است.

در بخش سخت افزاری باید به پردازنده مدیاتک هشت هسته‌ای Helio G85 اشاره کرد. بنابراین گوشی را برای کاربری روزمره مناسب می‌کند. دستگاه با 4 گیگ رم و 64 تا 128 گیگ حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. البته حافظه رم مجازی هم در این گوشی گنجانده شد.

در بخش دوربین باید به حسگر اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین ثانویه QVGA پرداخت. دوربین سلفی نیز یک لنز 5 مگاپیکسل است. شایان ذکر بوده که سیستم دوربین دارای مجموعه‌ای از حالت مانند Super Night، Night Stylish Filters، Panorama، Multi-style Portrait، Slow Motion، Time-Lapse و غیره است.

علاوه بر این، گفته شده که این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که سرعت شارژ 15 واتی دارد. یک پورت USB-C تعبیه شده و از استاندارد IP54 ضدآب بهره می‌برد. همچنین قرار است با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر FunTouch 14 عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و احتمالا قیمتی 100 دلاری برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

ویوو در تلاش بوده گوشی اقتصادی را بزودی معرفی کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *