، ،

این مرد بیش از 200 اپل‌واچ را از کف دریاچه‌ها کشف کرده است

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
اپل واچ های رها شده در کف دریاها

تعجب‌آور است که چقدر اپل واچ در اعماق دریا گم شده است…

اپل واچ عملکردها و ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد که زندگی ما را بسیار آسان می‌کند. فراتر از آن، اپل‌واچ به لطف ویژگی‌های سلامت خود، جان بسیاری را نجات داده است. اما ظاهراً یک نقص کوچک دارد که هیچ‌کس به آن توجه نکرده است: در آب شناور نمی‌شود!

یک متخصص غواص حرفه‌ای در فلزیابی، ادعا می‌کند که بیش از 200 واحد اپل‌واچ را در حالی که در دریاچه‌های شمال ایلینوی، ایالات متحده کار می‌کرد، بازیابی کرده است.

طبق گزارشی از Shaw Local News Darick Langos انواع دستگاه‌هایی را پیدا کرده است که با فلزیاب شما از آیفون گرفته تا اپل واچ در اعماق آب‌ها بودند.

بیش از 200 ساعت اپل در کف دریاچه‌های ایلینوی

زمانی که مردی هنگام جستجوی گنج در رودخانه یک آیفون پیدا کرد.

داریک لانگوس، غواصی از ایلینوی، می‌گوید که در چند سال گذشته اشیاء بسیار متنوعی پیدا شده است. او حلقه‌های طلایی، عینک و بسیاری از وسایل الکترونیکی مانند آیفون و اپل واچ را پیدا کرده است.

عجیب‌ترین چیز این است که اپل واچ یکی از رایج‌ترین اشیایی است که هنگام استفاده از فلزیاب خود در کف دریاچه‌ها پیدا می‌شود. همانطور که او اخیراً اشاره کرد، «بیشتر آنها با بند اصلی وصل شده بودند»

اپل واچ های پیدا شده از کف دریا

و همانطور که در عکسی که در بالا ضمیمه کرده‌ایم می‌بینید، اکثریت قریب به اتفاق این ساعت‌های اپل دارای بند اسپرت هستند. این نشان می‌دهد که اپل به خوبی باید بداند تا سیستم اتصال اپل واچ بعدی با بندهای مغناطیسی را کامل کند.

برخی از دستگاه‌های الکترونیکی با وجود سپری کردن مدت زمان طولانی در زیر آب همچنان کار می‌کنند. داستان‌های جالبی در رابطه با این موضوع وجود دارد، سال گذشته متوجه شدیم که چگونه یک آیفون 11 به مدت یک هفته در عمق 7 متری یک دریاچه سالم مانده است. به‌همین دلیل است که این زیردریایی این دستگاه‌ها را بازیابی می‌کند و سپس آنها را به صاحبان قانونی آنها باز می‌گرداند. اگرچه متاسفانه همیشه انجام این کار امکان پذیر نیست.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *