،

شیائومی سیوی 4 پرو یک قاتل پرچمدار با دوربین حرفه ای است

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
شیائومی سیوی 4 پرو یک قاتل پرچمدار با دوربین حرفه ای است

شیائومی در تلاش است تا بزودی نسل جدید گوشی سیوی خود را معرفی کند و انتظار داریم سیوی 4 و سیوی 4 پرو در آینده نزدیک از راه برسد.

گفته شده این سری به سیستم دوربین لایکا مجهز خواهد شد که تاکنون تنها در سری پرچمدار شیائومی شاهد بودیم. رونمایی روز 21 مارس یعنی 2 فروردین انجام خواهد گرفت.

در این گزارش آمده که سیستم دوربین به یک لنز Leica Optical Summilux (شبیه به Xiaomi 14 Pro) با دیافراگم بزرگ f/1.63 و سنسور 50 مگاپیکسلی OmniVision Light Fusion 800 در داخل مجهز خواهد شد تا عملکردی در سطح پرچمدار ارائه دهد.

حسگر اصلی Light Fusion 800 با فرمت 1/1.55 اینچی، سایز  پیکسل 2.0 میکرومتر و محدوده دینامیکی 13.2 EV قابل ارائه است. چنین حسگری نخستین بار در گوشی ردمی کی 70 پرو استفاده شد که اواخر سال گذشته به بازار رسید. این سنسور کمی کوچک‌تر از سنسور اصلی 1/1.31 اینچی Light Fusion 900 (OVX9000) شیائومی 14 پرو محسوب می‌شود.

گذشته از آن، لنزهای Leica Summilux در عکاسی نور کم حرفه‌ای هستند. آنها از نوع خاصی شیشه با خاصیت انعکاس منحصر به فرد بهره گرفته و انتظار می‌رود این گوشی دارای ویژگی‌های اصلی پرتره و سایر ویژگی‌های دوربین حرفه‌ای بوده که برای به حداکثر رساندن پتانسیل سخت‌افزار داخلی دوربین به کار گرفته می‌شوند.

تیزرهای قبلی نشان داده که این گوشی در چهار رنگ عرضه خواهد شد. همچنین به پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل 3 مجهز است تا بتواند عملکردی در سطح پرچمدار ارائه دهد.

شرکت کوالکام در روزهای اخیر بود که پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل 3 را برای گوشی‌های قاتل پرچمدار معرفی کرد. چیپی که در گوشی‌های قدرتمند و خوش قیمت تعبیه خواهد شد و به فناوری‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز است.

البته در بحث عملکرد باید انتظار توانایی در سطح اسنپدراگون 8 نسل 2 را داشت. جزئیات محدود بوده و باید منتظر ماند تا اولین گوشی‌های مجهز به این چیپ عرضه شده و شاهد کسب نتایج رسمی باشیم.

مشخص نیست برنامه شیائومی برای معرفی سایر مدل‌های دارای این چیپست قوی چیست. همچنین مشخص نشده سیوی 4 پرو مدل استانداردی دارد یا خیر.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *