،

گوشی شیائومی سیوی 4 پرو برای بازار چین معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی شیائومی سیوی 4 پرو برای بازار چین معرفی شد

شیائومی همانطور که انتظار داشتیم، به تازگی گوشی سیوی 4 پرو را برای بازار چین معرفی کرد. مدلی قاتل پرچمدار که انتظار داریم با نام شیائومی 14 لایت راهی بازار شود. در ادامه با مشخصات کامل این گوشی آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت

دستگاه دارای ابعاد 157 در 72 در 7.5 میلیمتر است و وزن 177 گرمی دارد. بدنه آن از جنس شیشه بوده و فریم آلومینیومی هم برای آن تدارک دیده شد. گذشته از آن دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و پورت USB-C هم است.

نمایشگر و باتری

گوشی شیائومی سیوی 4 پرو دارای پنل امولد 6.55 اینچی با وضوح FHD+ بوده که نرخ نوسازی 120 هرتزی و شدت روشنایی 3000 نیت دارد. گذشته از آن پوشش شیشه گوریلاگلس ویکتوس 2 هم شامل آن شد.
این نمایشگر دارای حفره بیضی شکل برای دو حسگر دوربین است. در بخش باتری باید به پک 4700 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 67 واتی اشاره کرد.

سخت افزار و دوربین

سخت افزار پردازنده نسل جدید اسنپدراگون 8 اس نسل 3

محصول شیائومی به پردازنده نسل جدید اسنپدراگون 8 اس نسل 3 مجهز شده که در کنار 12 تا 16 گیگ رم و 256 تا 512 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد. مدل اسلات کارت میکرو اس دی ندارد.
در سوی دیگر باید به سه حسگر 50 مگاپیکسل واید، 50 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید اشاره کرد و دوربین اصلی می‌تواند با وضوح 4K به تصویربرداری بپردازد. شایان ذکر بوده نقطه عطف این گوشی داشتن دو حسگر سلفی 32 مگاپیکسل بوده که به نوعی کم نظیر تلقی می‌شود.


نرم افزار و سایر ویژگی

شیائومی سیوی 4 پرو به سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS مجهز بوده و از وای فای 6، بلوتوث 5.4، GPS، NFC و برخی دیگر برخوردار است.

تاریخ عرضه و قیمت

گوشی سیوی 4 پرو بزودی در چهار رنگ مشکی، صورتی، آبی، سبز با قیمت پایه 380 یورو راهی بازار چین خواهد شد. متاسفانه شیائومی برنامه‌ای ندارد آن را در بازارهای دیگری جز چین عرضه کند. احتمال اینکه دستگاه با نام شیائومی 14 لایت در سایر نقاط عرضه شود بسیار بالا است.
برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *