،

گوشی میان رده اوپو A60 بزودی با مشخصات جذاب از راه می رسد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی میان رده اوپو A60 بزودی با مشخصات جذاب از راه می رسد

اوپو در نظر دارد بزودی عضو جدیدی را برای سری A خود معرفی کند. عضوی که به تازگی با شماره مدل CPH2631 در پایگاه‌هایی چون NBTC تایلند، SDPPI و TKDN اندونزی و TDRA امارات رویت شده است.

گذشته از آن اوپو A60 در پایگاه‌های TUV Rheinland و Camera FV-5 هم رویت شد. به تازگی رسانه MySmartPrice گزارش داده که دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 واتی خواهد بود.

طبق اطلاعات بدست آمده، گوشی دارای دوربین FV-5 یا همان 50 مگاپیکسلی اصلی است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم برای آن تدارک دیده شد. احتمالا هر دو حسگر اصلی و سلفی به فناوری EIS مجهز خواهد شد.

اطلاعات بیشتری دردسترس قرار نگرفت. چنین مشخصات و شماره مدلی باید جانشین A59 اوپو باشد که به عنوان اوپو A60 شناخته می‌شود. مدل پیشین سال 2023 از راه رسید و مشخصات کلیدی قابل قبولی داشت.

مدلی که از نمایشگر 6.5 اینچی LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد. گوشی اوپو A60 در عقب دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسل داشت. همچنین با اندروید 13 و ColorOS 13.1 راهی بازار شد.

گوشی قبلی از پردازنده دیمنسیتی 6020 مدیاتک قدرت می‌گرفت و شامل 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی می‌شد. گذشته از آن باید به سرعت شارژ 33 واتی تلفن هوشمند مورد اشاره هم پرداخت.

ناگفته نماند این گوشی اوپو با ویژگی‌های دیگری چئت پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G، اسلات کارت microSD، دو بلندگوی استریو، جک 3.5 میلی‌متری صدا، حسگر اثرانگشت جانبی و شاسی با استاندارد IP54 راهی بازار شد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا اوپو میان رده قابل توجه خود را در آینده نزدیک معرفی کند. انتظار داریم بیشتر جزئیات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. برند چینی درصدد است در بهار امسال این گوشی جدید را معرفی کند.

شرکت مورد اشاره همیشه سعی داشته مدل‌های خوش قیمت و جذابی را به مخاطب خود ارائه دهد و A60 بدون شک در کنار طراحی جدید، سخت افزار قابل توجهی ارائه خواهد داد که آن را ارزشمند می‌کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *