،

هدفون وان پلاس بادز وی معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
هدفون وان پلاس بادز وی معرفی شد

شرکت وان پلاس همزمان با رونمایی گوشی Ace 3V از هدفون بادز وی رونمایی کرد. هدفونی 20 دلاری که از 25 مارس راهی بازار چین خواهد شد. این هدفون دارای درایورهای دینامیکی با روکش تیتانیوم 12 میلیمتری بوده که باس عمیق و صدای پروضوح را ارائه می‌دهد.

گجت پوشیدنی دارای فناوری صدای پانورامیک دالبی بوده که تجربه صوتی فراگیر و گوش نواز را ارائه می‌دهد. گذشته از آن به پشتیبانی فناوری دالبی اتموس هم می‌پردازد. گجت پوشیدنی دارای سه حالت باس عمیق، و شفاف و روشن بوده و افراد می‌توانند به تنظیم EQ شخصی بپردازند و از طریق برنامه HeyMelody نیز قابل تنظیم است.

هدفون وان پلاس بادز وی به میکروفون دوگانه با قابلیت حذف نویز مجهز شده و به هوش مصنوعی با فیلترکردن نویز پس زمینه صدایی شفاف ارائه می‌دهد. همچنین با وزن هر گوشی 4 گرمی، تجربه پوشیدن راحتی را رقم می‌زند.

به گفته وان پلاس هدفون با یک بار شارژ 8 ساعت دوام می‌آورد. البته با کیس شارژ این عمرباتری به 38 ساعت می‌رسد. در سوی دیگر با یک ساعت شارژ 5 ساعت پاسخگو است. بنابراین برای تمرینات ورزشی می‌توان آن را به کار گرفت.

گجت پوشیدنی هدفون وان پلاس بادز وی از استاندارد بلوتوث 5.3 پشتیبانی کرده و تاخیر کم 94 میلی ثانیه‌ای هم ارائه می‌دهد. یک پورت USB-C هم تعبیه شده که برای پورت شارژ به کار می‌رود.  ناگفته نماند این هدفون با گوشی‌های OnePlus دارای سیستم عامل ColorOS 11/OxygenOS 11 و بالاتر و همچنین گوشی‌های اندرویدی با اندروید 7.0 و بالاتر سازگارند.

در سوی دیگر هدفون به کنترل لمسی مجهز بوده که برای مکث، پخش و تغییر موسیقی کاربری دارد.  در نهایت باید بیان داشت وان پلاس  Buds V دارای استاندارد IP55 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده که آن را برای تمرینات ورزشی یا دویدن در باران سبک مناسب خواهد کرد. این هدفون در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

وان پلاس در سبد محصول خود گجت‌های پوشیدنی متنوعی دارد و مدل موردبحث نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت وان پلاس مراجعه کنید. احتمالا بزودی در بازارهای دیگری عرضه شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *