،

اولین تصاویر زنده گوشی سامسونگ گلکسی  M55 آشکار شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
اولین تصاویر زنده گوشی سامسونگ گلکسی M55 آشکار شد

سامسونگ هر سال سری مختلفی از گوشی‌های خود را در قالب سری گلکسی M، F، A، S و Z معرفی و عرضه می‌کند. حال به نظر رسیده سری M بزودی عضو جدیدی پیدا خواهد کرد، هر چند پیشتر شاهد معرفی گلکسی M15 بودیم.

اکنون اطلاعات و تصاویری از گلکسی M55 آینده منتشر شد که شامل تصاویر زنده دستگاه هم می‌شود. در نوامبر سال 2023 شاهد رویت شدن گوشی روی Geekbench بودیم و در سال جاری نیز روی پایگاه‌های داده BIS، پلتفرم گواهی FCC و کنسول گوگل پلی دیده شد.

این پایگاه‌های داده نشان می‌دهد که باید بزودی شاهد معرفی محصول میان رده جدید سامسونگ باشیم. به تازگی خبرساز صنعت Mukul Sharma تصاویر و اطلاعات جدیدی را فاش کرده است.

گلکسی M55 دارای پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 است که در کنار 12 گیگ رم قرار خواهد گرفت. همچنین باید آن را باریک‌ترین عضو خانواده گلکسی M به حساب آورد. پیش بینی شده دستگاه در رنگ مشکی و آبی به فروش برسد.

لیست‌های کنسول گوگل پلی و Geekbench که پیشتر آشکار شده بود، نشان دادند دستگاه دارای چیپ اسنپدراگون 7 نسل 1 بوده و 8 گیگ رم هم در نسخه پایه دارد. همچنین باید به اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.0 و نمایشگر FHD+ اشاره کرد.  طبق داده FCC، گلکسی M55 دارای باتری 6000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 وات خواهد بود.

پیش از این گلکسی M15 با پردازنده دیمنسیتی 6100 پلاس، رم 8 گیگ و دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسل به عنوان محصولی اقتصادی معرفی شد. حال وقت آن رسیده تا عضو دیگری از سری گلکسی M را ملاقات کنیم که طراحی بهبودیافته اما آشنایی دارد.

همچنین بدنه آن از جنس پلاستیک خواهد بود و با مدل پرچمدار یا قاتل پرچمدار رو به رو نیستیم. گذشته از آن M55 اولین گوشی اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود که بزودی از راه می‌رسد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ چیست و در چه تاریخی باید شاهد معرفی آن باشیم.

پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و رونمایی چندان دور نیست.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *