،

تاریخ رونمایی گوشی اقتصادی پوکو C61 آشکار شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
تاریخ رونمایی گوشی اقتصادی پوکو C61 آشکار شد

شرکت پوکو به تازگی تایید کرد که بزودی عضو جدیدی را به سری C اضافه خواهد کرد. این دستگاه با نام Poco C61 شناخته شده و جانشین C51 سال 2023 به حساب می‌آید.

به تازگی فروشگاه فلیپ کارت دستگاه را لیست کرده و میکروسایتی هم برای آن به وجود آورده تا رسما از طریق این سایت پوکو C61 معرفی شود. در حقیقت پوکو این محصول را برای بازار هندوستان تدارک دیده و یک ریبرند از Redmi A3 بازار چین است.

در حقیقت شیائومی تصمیم گرفته مدل ریبرند A3 را با نام Poco C61 راهی بازار جهانی از جمله هندوستان کند. به تازگی تاریخ رونمایی در سایت فلیپ کارت رویت شده و آن تاریخ 26 مارس است.

طبق اطلاعات و تصاویری که منتشر شده، دستگاه در عقب ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ دارد تا طراحی بهتر و جذابی چون مدل‌های پرچمدار بدست آورد. گوشی پوکو در عقب خود لنز واید و ثانویه دارد و فلاش LED هم عقب آن جای گرفته است.

دستگاه به نمایشگر 90 هرتزی مجهز است و این یک ارتقا در مقایسه با C51 بوده که نرخ نوسازی نمایشگر 60 هرتزی دارد. طبق سایت مورد اشاره، گوشی به باتری 5000 میلی آمپرساعتی مجهز است و شامل 6 گیگ رم اصلی و 6 گیگ رم مجازی می‌شود.

در سایت اطلاعات دیگری فاش نشده اما پیشتر گزارشی مشخص کرده که Poco C61 به پردازنده مدیاتک Helio G36 تجهیز خواهد شد. گوشی دوربین واید 8 مگاپیکسل و ثانویه 0.08 مگاپیکسل دارد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسل بوده و انتظار داریم در پیکربندی‌های زیر عرضه شود:

  • 4 گیگ رم /64 گیگ حافظه داخلی
  • 6 گیگ رم / 128 گیگ حافظه داخلی

بر اساس گزارش‌ها، این دو پیکربندی 7499 روپیه و 8499 روپیه قیمت دارند. این تلفن هوشمند اقتصادی پوکو در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه می‌شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا پوکو محصول جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و زیربرند شناخته شده شیائومی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جدید و جذابی همراه سازد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *