،

سری آیکیو نئو 10 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 از راه می رسند

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
سری آیکیو نئو 10 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 از راه می رسند

آیکیو قصد دارد بزودی نسل جدید گوشی‌های سری شماره دار خود را تحت عنوان سری آیکیو نئو 10 معرفی کند. البته بزودی عضو جدید سری Z هم با نام Z9 راهی بازار چین خواهد شد و از چیپست اسنپدراگون 8 اس نسل 3 قدرت می‌گیرد.

سری آیکیو نئو 10 مدل‌های برتری هستند که شامل پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرتمند می‌شوند. به گفته کاربر DCS در شبکه اجتماعی ویبو، گوشی هوشمند جدید آیکیو که پیش بینی شده سری آیکیو نئو 10 باشد و دو عضو پرو و استاندارد دارد، به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 تجهیز خواهد شد.

البته این اولین گوشی میان رده نیست که چیپ پرچمدار دارد و اخیرا شیائومی ردمی کی 70 پرو را با چنین پردازنده عرضه کرد. بنابراین با یک قاتل پرچمدار برجسته از آیکیو رو به رو هستیم. با مشخصاتی که DCS فاش کرده، آیکیو نئو 10 یک رقیب سرسخت برای ردمی کی 70 پرو شیائومی خواهد بود.

زیرا از نمایشگر 144 هرتزی با وضوح FHD+ و پنل LTPO 8T بهره می‌برد. گفته شده این گوشی به سیستم دوربین دوگانه عقب مجهز بوده که باید به حسگر اصلی 50 مگاپیکسل اشاره کرد. یک باتری با سرعت شارژ 120 واتی هم دارد.

خبرساز افزود که دستگاه فریم میانی فلزی و بدنه‌ای با روکش شیشه خواهد داشت و ممکن است مدلی با روکش چرم گیاهی هم داشته باشد.  حال باید دید اختلاف قیمت دو رقیب یعنی آیکیو نئو 10 و ردمی کی 70 پرو چقدر است که اگر محصول آیکیو ارزان‌تر باشد بسیار برای ردمی خطرناک است.

در حالی که گوشی ردمی کی 70 پرو دارای چیپ 4 نانومتری اسنپدارگون 8 نسل 3 است و با قیمت 456 دلار به فروش می‌رسد، آیکیو نئو 9 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 قیمت 318 دلاری دارد.   

بدون شک مدل نسل جدید با پردازنده قوی‌ و جدیدتر قیمت بالاتری دارد اما سابقه نشان داده که گوشی آیکیو ارزان‌تر است و رقیب جدی برای ردمی کی 70 پرو محسوب می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا آیکیو گوشی هیولا جدید خود را معرفی کند و به شایعات پایان دهد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *