،

ویرایشگر تصویر WhatsApp مجهز به هوش مصنوعی به‌زودی در دستگاه‌های اندروید و iOS

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
هوش مصنوعی در ویرایش تصاویر واتساپ

بر اساس گزارشی، آخرین به‌روزرسانی بتا برای اندروید، نسخه 2.24.7.13، شامل کدهای اساسی برای ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است.

واتس‌اپ در حال حاضر مشغول توسعه یک ویژگی نوآورانه است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر خود را با استفاده از ابزار ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود بخشند. پیش‌بینی می‌شود که این قابلیت آینده به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات مختلفی را در تصاویر خود انجام دهند، از جمله اصلاح پس‌زمینه، تغییر شکل عناصر یا افزایش اندازه تصویر، همه اینها از طریق قدرت هوش مصنوعی.

همانطور که توسط WABetaInfo، یک منبع قابل اعتماد برای ردیابی و کشف ویژگی‌های جدید در واتس‌اپ گزارش شده است، آخرین به‌روز رسانی بتا برای اندروید، نسخه 2.24.7.13، شامل کدهای اساسی برای ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است. در حالی که این ویژگی در مرحله توسعه باقی مانده است، هنوز برای آزمایش توسط کاربران شرکت کننده در برنامه بتا در دسترس قرار نگرفته است.

نگاهی گذرا که توسط WABetaInfo از طریق یک اسکرین‌شات ارائه شده است، تکرار اولیه ویژگی را در رابط ارسال تصویر واتس اپ برای اندروید نشان می‌دهد. یک نماد سبز قابل شناسایی که در مجاورت نماد HD قرار گرفته است، گزینه‌های قابل انتخابی مانند Backdrop، Restyle و Expand را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، که هر کدام دارای پتانسیل‌هایی برای قابلیت‌های ویرایش تصویر منحصربه‌فرد هستند، اگرچه جزئیات خاصی در مورد عملکرد آنها هنوز فاش نشده است.

واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد فقط از طریق باکس سرچ با متا AI چت کنند

علاوه بر این، در جدیدترین نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید، نسخه 2.24.7.14، یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه توسط WABetaInfo کشف شده است. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا مستقیماً از طریق نوار جستجو با سرویس هوش مصنوعی متا درگیر شوند و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برنامه را غنی‌تر کرده و پتانسیل آن را برای کمک و تعامل کاربر گسترش دهد.

ذکر این نکته ضروری است که هر دوی این ویژگی‌ها در حال حاضر در مرحله توسعه هستند. بنابراین، حتی اگر به آخرین نسخه برنامه را به‌روزرسانی کنید، هنوز فرصت امتحان کردن آن‌ها را نخواهید داشت. این ویژگی‌ها در حال اصلاح و بهبود هستند و ابتدا قبل از انتشار برای همه کاربران در کانال بتا در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که آنها به کاربران iOS نیز معرفی شوند تا اطمینان حاصل شود که هر دو پلتفرم موبایل دارای برابری ویژگی‌ها هستند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *