،

باسئوس و معرفی هدفون جدید AirGo 1 Ring با عمر باتری طولانی

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
باسئوس و معرفی هدفون جدید AirGo 1 Ring با عمر باتری طولانی

شرکت باسئوس به تازگی هدفون جدید AirGo 1 Ring را با طراحی باز و عمر باتری 25 ساعته رونمایی کرد. این هدفون تنها با قیمت 25 دلار ارائه شده و از طریق فروشگاه JD.com چین قابل تهیه است.

یکی از نقاط عطف هدفون قابلیت صدا فراگیر 360 درجه بوده تا تجربه لذت بخش شنیدن موسیقی را به مخاطب خود ارائه دهد. در کنار آن باید به درایورهای 12 میلیمتری و فناوری صدای فضایی هم اشاره کرد که همگی هدفون AirGo 1 Ring را به مدلی برجسته تبدیل کردند.

باتوجه به ادعای باسئوس، هدفون AirGo 1 قابلیت انتقال صوتی جهت دار و زاویه دقیق گوش 20 درجه را جهت عدم خروج صدا و حفظ کیفیت ارائه می‌دهد.   

گفته شده با یک بار شارژ هدفون می‌توان تا 6 ساعت از آن استفاده کرد و به همراه کیس شارژ به بیش از 25 ساعت هم می‌رسد. کیس شارژ قابلیت شارژ سریع داشته و با 10 دقیقه شارژ افراد می‌توانند تجربه شنیدن 2 ساعته را کسب کنند.

هدفون هر گوشی آن تنها 4.5 گرم وزن دارد و به طور کلی محصولی کم وزن از باسئوس محسوب می‌شود. کیفیت ساخت هم بالا بوده و در کاربری طولانی رنج آور و خسته کننده نیست. گذشته از موارد فوق باید به فناوری بلوتوث 5.3 برای اتصال پایدار و کم مصرف اشاره کرد.

یکی از ویژگی بزرگ هدفون فناوری Baseus Smart Dual Connect بوده که افراد این قابلیت را دارند همزمان به دو دستگاه متصل شوند.

در سوی دیگر برای گیمینگ، هدفون‌ با تأخیر بسیار کم 0.06 ثانیه همراه بوده که از هماهنگی صدا و تصویر در طول گیم پلی  اطمینان می‌دهد. اپ باسئوس با ارائه دکمه‌های قابل تنظیم، تنظیمات موقعیت یابی هدفون و مجموعه ای از 12 جلوه صوتی EQ، یک محصول تمام عیار است.

روی هر هدفون کلید لمسی تعبیه شده تا بتوان موسیقی را مکث، پخش و تغییر داد. این گجت پوشیدنی در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 25 دلار عرضه خواهد شد و همانطور که گفته شد وزن کیس با هدفون 42 گرم اعلام شد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت باسئوس مراجعه کنید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *