،

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت 2024 معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
تبلت گلکسی تب اس 6 لایت 2024 معرفی شد

شرکت سامسونگ به تازگی در سکوت خبری از تبلت گلکسی تب اس 6 لایت 2024 رونمایی کرد. تبلتی که جانشین مدل 2022 بوده و نسل اول آن سال 2020 راهی بازار شد و اکنون به مدل 2024 رسید.

مدل دارای نمایشگر 10.6 اینچی با وضوح WUXGA مجهز بوده و حاشیه صفحه نمایش آن بسیار کم است. این تبلت قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن را دارد. در عقب دستگاه حسگر اصلی 8 مگاپیکسل تعبیه شده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل هم شامل آن شد.

این تبلت به سیستم صوتی AKG مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس را دارد. در بخش سخت افزاری گلکسی تب اس 6 لایت 2024 به پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز مجهز شد.

این چیپست چیزی نیست جز اگزینوس 1280 که با 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی همراه است. گذشته از آن اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه داخلی هم دارد. گلکسی تب اس 6 لایت 2024 به باتری 7040 میلی آمپرساعتی مجهز شده که ادعا می‌شود عمر باتری 14 ساعته دارد.

در سوی دیگر از نظر نرم‌افزاری، این مدل دارای رابط کاربری OneUI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 با پشتیبانی از سیستم امنیتی Samsung DeX، Knox است. در نهایت سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite (2024) در دو نسخه WiFi و LTE عرضه خواهد شد. این مدل در رنگ خاکستری، نعنایی و صورتی عرضه می‌شود.

متاسفانه به قیمت و زمان عرضه این تبلت اشاره نشده و انتظار داریم بزودی اعلام شود. برند مورد اشاره همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد. این برند سعی دارد تبلتی را در بازار عرضه دارد که دارای طراحی قابل توجه بوده و نظر مخاطب را جلب می‌سازد.

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از تبلت خود را معرفی کرده که می‌تواند نظر مخاطب را جلب سازد. این مدل احتمالا در بازارهای محدودی عرضه شود و اختصاص به تمامی بازارها ندارد.

پیش بینی شده بزودی تبلت‌های جدیدی از راه برسد و سری گلکسی تب اس 10 هم بزودی معرفی خواهند شد. شایان ذکر است که این مدل دارای طراحی مشابه نسل قبل است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *