،

هوآوی Hi Enjoy 70 Pro 5G بزودی معرفی می شود

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
هوآوی Hi Enjoy 70 Pro 5G بزودی معرفی می شود

ویکو یک برند اکوسیستمی از هوآوی بوده که هر سال گوشی‌های جدیدی برای ارائه در بازار چین دارد. این زیربرند هوآوی به دلیل عرضه گوشی‌های 5G شهرت داشته زیرا خود برند اصلی به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند گوشی 5G به فروش برساند و عمدتا محصولات آن از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند.

ویکو همچنین بازاری را هدف قرار می‌دهد که محصولات خوش قیمت را دربرمی‌گیرند. به تازگی به هوآوی Hi Enjoy 70 Pro 5G اشاره شده که قرار است در تاریخ 10 فروردین رونمایی شود و یک میان رده با طراحی آشنا است.

این مدل از سیستم عامل HarmonyOS بهره می‌برد و پیشتر در 3C چین با شماره مدل BAL-AN20 رویت شد. طبق پایگاه داده دستگاه سرعت شارژ 40 واتی را ارائه می‌دهد و یک گوشی رده میانی کارآمد است.

به نظر رسیده مدل همان Enjoy 70 Pro ریبرند شده است.

مشخصات کلیدی Hi Enjoy 70 Pro 5G

هوآوی Hi Enjoy 70 Pro 5G هوشمند احتمالا به نمایشگر 6.7 اینچی FHD+ با حفره در وسط مجهز خواهد شد و قلب تپنده آن پردازنده اسنپدراگون 680 خواهد بود. دستگاه دارای سیستم عامل HarmonyOS 4.0 بوده و شامل 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی هم می‌شود. رم دستگاه 8 گیگابایتی بوده و بعید است پیکربندی دیگری در زمینه رم داشته باشد.

در بخش دوربین احتمالا دارای حسگر واید اصلی 108 مگاپیکسل و ماکرو 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی نیز حسگر 8 مگاپیکسل خواهد بود. در نهایت باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 40 واتی اشاره کرد.

با توجه به قیمت، هواوی  Enjoy 70 Pro از 1499 یوان (207 دلار) برای گزینه 128 گیگابایتی شروع شده و در رنگ سبز زمردی، سفید و مشکی عرضه شد و احتمالا محصول ویکو نیز چنین خواهد بود.  

هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی کرده که موجب جلب توجه علاقمندان شد. تحریم ایالات متحده موجه شده تا این برند نسبت به رقبا بزرگی چون سامسونگ، اپل و شیائومی عقب مانده و فروش بالایی در بازار جهانی کسب نکند.

اگرچه در بازار چین فروش بزرگ و قابل توجهی دارد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *