،

انتشار تصویری از قاب گوشی آیفون 16 اپل

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
انتشار تصویری از قاب گوشی آیفون 16 اپل

اپل در تابستان 2024 از نسل جدید آیفون با نام سری آیفون 16 رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات مختلفی درباره این سری منتشر شد که بیشتر به سری پرو آیفون 16 اختصاص داشته است.

به تازگی تصویر زنده از قاب دستگاه منتشر شده که برخی اطلاعات ارائه می‌دهد. آن طور پیدا بوده، دستگاه یک کلید اختصاصی شاتر دوربین دارد که در مدل‌های پیشین تعبیه نشده بود.

به نظر رسیده اپل یک کلید جدید برای دوربین تدارک دیده و آن را کلید دوربین خواهد نامید. انتظار داریم این کلید برای فیلمبرداری و عکاسی حرفه‌ای به کار گرفته شود. به گزارش سایت MacRumors، اپل تصمیم دارد تمامی اعضای سری آیفون 16 را به چنین ویژگی مجهز کند.

در حقیقت این «کلید ضبط» کنترل بصری عملکردهای عکس و فیلم را رقم خواهد زد. کاربران احتمالا توانایی این را داشته باشند تا برای بزرگنمایی به چپ و راست کشیده، برای فوکوس ضربه زده و برای شروع ضبط، محکم فشار داشته باشند. طراحی دکمه که احتمالاً با بدنه گوشی یک سطح خواهد بود، برای عملکرد بهتر برش قابی خواهد داشت.

کلید ضبط قرار است در قسمت بالای بدنه قرار گیرد تا تجربه فیلمبرداری و عکاسی حرفه‌ای و لذت بخشی را ارائه دهد. چنین طراحی محدود برای آیفون 16 محسوب شده اما برای طرفداران جذابیت دارد.

دهانه آنتن موج میلی‌متری 5G احتمالاً به سمت چپ پایین گوشی، زیر دکمه‌های تنظیم صدا انتقال یابد. این روی مدل‌های سایر مناطق که از آیفون 12 فقط به باندهای زیر 6 گیگاهرتز متکی بوده، تأثیری نمی‌گذارد.

در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *