،

آشکار شدن طراحی ردمی نوت 13 توربو

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
آشکار شدن طراحی ردمی نوت 13 توربو

شیائومی تصمیم دارد بزودی گوشی ردمی نوت 13 توربو را برای بازار چین معرفی کند. مدل جهانی همین گوشی با نام پوکو F6 عرضه خواهد شد و یک گوشی قدرتمند با طراحی بهبودیافته و مشخصات کلیدی برجسته است.

انتظار داریم در اوایل ماه آوریل ردمی این محصول جدید را معرفی کند. گوشی که قاتل پرچمدار خواهد بود و ویژگی‌های بزرگ ارائه می‌دهد. به تازگی مدیر کل و سخنگوی Redmi، وانگ تنگ توماس در ویبو ویدئویی منتشر شد و طراحی پنل جلو ردمی نوت 13 توربو را فاش کرد.

این دستگاه حاشیه نمایشگر کمی داشته و مشخص بوده که از طراحی بهبودیافته بهره می‌برد. متاسفانه طراحی عقب گوشی مشخص نیست و نمی‌دانیم سبک طراحی آن چگونه خواهد بود. اما آنچه در طراحی جلو پیدا بوده، نمایشگر کم حاشیه و جذاب است.

پیش بینی شده گوشی ردمی به پردازنده قاتل پرچمدار جدید اسنپدراگون 8 اس نسل 3 مجهز شود. این چیپ نسخه ضعیف شده اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده و توانایی بالایی در پردازش دارد. اولین گوشی که به این تراشه مجهز شده شیائومی سیوی 4 پرو اخیرا عرضه شده در بازار چین بود.

البته باید بیان داشت که پیشتر یک گوشی شیائومی با شماره مدل 24069RA21C توسط پایگاه داده  3C در چین تأیید شد. لیست نشان داده که دستگاه ممکن بوده از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی داشته باشد.

در دیگر خبرها، فاش شده که پوکو  F6 نسل جدید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX882 سونی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی IMX355 و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز است. احتمالا گوشی‌های پوکو F6 و ردمی نوت 13 توربو در بخش دوربین مشخصات یکسانی داشته باشند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود ردمی چه برنامه‌ای دارد و چگونه گوشی را شاهد هستیم. برند مورد اشاره در تلاش بوده تا مدل‌های توانمندی را معرفی کند که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد.

ردمی نوت 13 توربو یا پوکو F6  قاتل پرچمدار برجسته‌ای هستند که می‌توانند با پردازنده موردبحث عملکرد بزرگی از خود نشان دهند. جزئیات بیشتر در دست نیست و باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.

ردمی احتمالا هفته اول آوریل محصولات جدید را معرفی کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *