،

 انتشار تصاویر رسمی بیشتر از وان پلاس نورد CE 4

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
 انتشار تصاویر رسمی بیشتر از وان پلاس نورد CE 4

شرکت وان پلاس آماده است تا گوشی میان رده قدرتمند نورد CE 4 خود را اوایل ماه آوریل در هند معرفی کند. گوشی که در حقیقت می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و به بازارهای بین المللی راه پیدا خواهد کرد.

به تازگی وب سایت هند وان پلاس، تصاویر رسمی این گوشی میان رده آینده را دردسترس قرار داد که آن را در رنگبندی مختلف نشان می‌دهد. باتوجه به اینکه تاریخ رونمایی نزدیک است، عجیب نیست اطلاعات رسمی توسط این برند در شبکه‌های اجتماعی آن منتشر شود.

براساس اطلاعات تاکنون بدست آمده، نورد CE 4 دارای نمایشگر 6.7 اینچی امولد LTPS با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح FHD+ است. همچنین به پردازنده پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 نیز تجهیز خواهد شد.

چیپ موردبحث در گوشی‌های ویوو V30 و موتورولا اج 50 پرو هم وجود دارد. گوشی مورد اشاره این چیپ را با 8 گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می‌دهد. در بخش حافظه ذخیره سازی، پیش بینی شده دستگاه تا 1 ترابایت حافظه پیدا کند که به کمک اسلات کارت میکرو اس دی محقق می‌شود.

در سایر مشخصات باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 100 واتی، سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر OxygenOS 14 و برخی دیگر اشاره کرد. سرعت شارژ 100 واتی کمک کرده تا نورد CE 4 در کمتر از 30 دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید. در بخش دوربین،دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT-600 با قابلیت OIS و یک سنسور فوق عریض IMX355 با وضوح 8 مگاپیکسلی است.  در بخش سلفی نیز یک حسگر 16 مگاپیکسل آن را همراهی خواهد کرد.

اکنون، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت وان پلاس Nord CE 4 در دست نیست این گوشی احتمالاً با برچسب قیمت 300 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی در پیکربندی‌ 8 گیگ رم+ 128 گیگابایتی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایتی به فروش خواهد رسید و در انواع رنگی مانند Celadon Marble و Dark Chrome عرضه می‌شود.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و وان پلاس در تلاش بوده تا محصولی میان رده و جذاب را ارائه دهد. گوشی که ویژگی‌های قابل توجه را به عنوان مدلی میان رده ارائه می‌کند. پیش بینی شده تمامی اطلاعات آشکار شده بزودی تایید شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *