،

سری گلکسی زد 6 سامسونگ سرعت شارژ بالاتری نسبت به قبل ندارند

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
سری گلکسی زد 6 سامسونگ سرعت شارژ بالاتری نسبت به قبل ندارند

انتظار داریم شرکت سامسونگ بزودی سری گلکسی زد 6 را در دو مدل زد فولد 6 و زد فلیپ 6 معرفی کند. این گوشی‌های تاشو فلیپ و فولد هستند که از طراحی بهبودیافته و سخت افزاری بهتر نسبت به قبل بهره خواهند برد.

پیش بینی شده اوایل جولای سامسونگ با برگزاری رویداد آنپکد 2024 خود، این گوشی‌های تاشو را معرفی کرده و عرضه دارد. البته تاکنون شایعات بسیاری درباره آنها منتشر شده و حال نوبت به جزئیات سرعت شارژ رسید.

سری گلکسی زد 6 به تازگی در پایگاه 3C چین رویت شدند. این یعنی سرعت شارژ آنها آشکار شده و نباید انتظار سرعت شارژ بیشتر نسبت به نسل قبل را داشت. طبق گواهی 3C، گوشی گلکسی زد فلیپ 6 با شماره مدل SM-F9560 لیست شده اما Z Fold 6 با شماره مدل SM-F7410 روی پلتفرم گواهی 3C دیده شده است.

براساس فهرست نظارتی موردبحث، این محصولات آینده از شارژر سامسونگ با شماره مدل EP-TA800 برخوردارند. سرعت شارژ را به صراحت نشان نداده، اما با توجه به شماره مدل شارژر، همان حداکثر 25 وات قبل است. با این تفاسیر برند کره‌ای تصمیمی برای افزایش سرعت شارژ در نسل جدید نداشته باید منتظر ماند تا نسخه نهایی رسما معرفی شود و حقیقت را شاهد باشیم.

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند تاشو خود را در قالب فلیپ و فولد معرفی می‌کند. در اوایل این ماه بوده که گوشی‌های زد فولد و فلیپ 6 در پایگاه داده Safety Korea رویت شدند. هر دو مدل از باتری دو سلولی بهره می‌برند و باید انتظار ظرفیت بالاتری داشت هرچند سرعت شارژ افزایشی نخواهد داشت.

براساس تصاویر رویت شده، گلکسی زد فولد 6 دارای طراحی تخت و گوشه‌های تیزتر خواهد بود و فرم طراحی گلکسی اس 24 اولترا را بدست خواهد آورد. اما زد فلیپ 6 تغییرات چندانی به خود نخواهد دید. این برند در نظر دارد تابستان سال جاری نسل جدید گوشی‌های تاشو خود را معرفی و عرضه کند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت چه برنامه‌ای برای محصولات تاشو نسل جدید دارد.

انتظار داریم سخت افزار بهبودیافته که شامل دوربین و پردازنده بهتر خواهد شد را در این مدل‌ها شاهد باشیم.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *