،

 کیبورد راحت و خوش قیمت Signature Slim K950 لاجیتک معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
 کیبورد راحت و خوش قیمت Signature Slim K950 لاجیتک معرفی شد

لاجیتک یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم جانبی کامپیوتر بوده که به تازگی از محصول خوش دست و خوش قیمت یعنی ست Signature Slim Combo رونمایی کرده که شامل کیبورد بی سیم Signature Slim K950 و ماوس بی سیم Signature Plus M750 می‌شود.

این دو ابزار در یک باکس قهوه‌ای ارائه می‌شود و درون آن محتویات موردنیاز تعبیه شده است. ست Signature Slim Combo برای افرادی طراحی شده که به کیبورد و ماوس راحت و خوش دست نیاز دارند. در عین حال نمی‌خواهند هزینه بالایی برای تهیه یک ست داشته باشند. 

باید بیان داشت کیبورد با تمامی سیستم عامل‌ها سازگاری داشته و یک صفحه کلید همه کاره محسوب می‌شود. در بحث طراحی به کیبوردهای سری MX لاجیتک شباهت دارد و مینیمالیستی جلوه می‌کند. کلیدهای فانکشن در این کیبورد قابل دریافت است و متاسفانه خبری از نورپس زمینه نیست. همچنین باید به کلیدهای نرم و بی صدا هم اشاره کرد.

در سوی دیگر ماوس بی سیم Signature Plus M750 قرار دارد که شامل کلیدهای متعدد و بی صدایی می‌شود. ماوس دارای SmartWheel بوده که پیمایش راحتی با آن می‌توان داشت. لاجیتک کیبورد و ماوس را در بحث طراحی عالی توسعه داده تا تجربه کاربری برجسته‌ای ارائه دهد. صفحه کلید فول سایز بوده و شامل صفحه کلید عددی، پایه قابل تنظیم و برخی دیگر است.

صفحه کلید و ماوس هنگامی که با نرم افزار Logi Options+ همراه شوند، حقیقتا این ست را عالی می‌کند. با کمک برنامه اختصاصی می‌توان کلیدها را سفارشی‌سازی کرد و به ویژگی برجسته Flow دسترسی داشت. قابلیت Flow به ست کیبورد و ماوس اجازه داده تا حداکثر به سه دستگاه متصل شوند. در سوی دیگر قابلیت سوییچ بین دستگاه‌ها ساده بوده و روی شبکه‌های Wi-Fi هم قابل جای‌گذاری است.

ناگفته نماند که Logi Options+ از Smart Actions هم پشتیبانی دارد. با استفاده از این ویژگی افراد قابلیت اجرا چندین برنامه با یک کلید را دارند. شایان ذکر بوده برند لاجیتک یک نسخه تجاری را برای کاربران سازمانی Signature Slim Combo تدارک دید.

در طراحی و ویژگی‌ها نوع ساده و تجاری تفاوتی ندارند اما در مدل تجاری قابلیت فناوری بی سیم امن Logi Bolt تعبیه شد. همچنین در مدل تجاری ویژگی Logitech Sync تعبیه شده که امکان آپدیت سیستم عامل از راه دور و نظارت بر استقرار جهانی دستگاه‌های Signature Slim را رقم می‌زند.

هر دو صفحه کلید و ماوس از جنس پلاستیک بازیافتی هستند. ست در دو رنگ گرافیکی و سفید عرضه می‌شود، البته نسخه گرافیکی از درصد موادبازیافتی بیشتری برخوردار است. ست کیبورد و ماوس جدید لاجیتک با قیمت 109 دلار قابل تهیه بوده و افراد کیبورد آن را می‌توانند جداگانه خریداری کنند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *