،

سری آیفون 16 پرو همراه با قاب‌های تیتانیومی براق و جذاب

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
سری آیفون 16 پرو همراه با قاب‌های تیتانیومی براق و جذاب

هر سال اپل سری آیفون خود را با بهبود ویژگی ظاهری و سخت افزاری عرضه می‌کند. سال 2024 نیز قرار است سری آیفون 16 از راه برسد که متشکل از چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس است. در حالی که سری ساده ویژگی‌های قابل توجهی دارند، سری پرو همیشه برتری داشته و با ویژگی ظاهری و سخت افزاری برجسته از راه می‌رسند.

یکی از اولین شرکت‌ها که قاب تیتانیومی را در گوشی خود تعبیه کرد اپل بود. این شرکت در آیفون 15 پرو مکس به استفاده از فریم تیتانیومی پرداخت که دوام بیشتری داشت و از جلوه ظاهری بهتری نسبت به قبل بهره می‌برد. سپس شیائومی برای شیائومی 14 پرو قاب تیتانیومی را به کار گرفت و نسخه شیائومی 14 پرو تیتانیوم ادیشن را عرضه کرد.

در نهایت سامسونگ نیز در گلکسی اس 24 اولترا چنین متریالی را به کار گرفت تا از رقبا عقب نماند. حال به نظر رسیده سری پرو آیفون 16 قرار است بهبودی در متریال تیتانیومی خود داشته باشد. براساس گزارش سری پرو آیفون 16 از قاب تیتانیومی براق‌تر نسبت به قبل استفاده خواهد کرد. این امر موجب می‌شود تا ظاهر گوشی بهبودیافته و جلوه ظاهری بهتری پیدا کند.

همچنین متریال بهتری توسط کاربر احساس شود. ناگفته نماند تیتانیوم بسیار بادوام بوده و اضافه شدن آن به فریم گوشی موجب خواهد شد تا شاهد دوام بیشتر دستگاه باشیم. یک نکته‌پرداز yeux1122 در پلتفرم Naver فاش کرد که قاب تیتانیومی آیفون 16 پرو و پرو مکس از روکش صیقلی‌تر و براق‌تری بهره خواهد برد.

گفته شده علت این براق‌تر بودن، بهبود فرآیند تولید آن است. این دستگاه را باید شبیه بدنه براق فولاد ضد زنگ در مدل‌های قبلی سری پرو آیفون دانست. با این حال، فرآیند جدید ممکن بوده هزینه پیدا کند زیرا فرآیند تولید باید بهبود پیدا کند.

اطلاعات بیشتری از سری آیفون 16 در دست نیست و تاکنون تنها شایعاتی از آنها بدست آمد. شایعاتی که توسط اپل به تایید یا تکذیب نرسیده و نمی‌دانیم صحت دارند یا خیر. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و اپل سعی دارد گوشی‌های بهتری نسبت به نسل قبل ارائه دهد. 

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *