Search
Close this search box.

 آیتل اس 24 معرفی شد | گوشی اقتصادی با دوربین 108 مگاپیکسلی

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
 آیتل اس 24 معرفی شد | گوشی اقتصادی با دوربین 108 مگاپیکسلی

آیتل یک برند هندی بوده که در بازار کشور خود توانسته فروش قابل توجهی کسب کند. سال گذشته این برند دو گوشی آیتل اس 23 و اس 23 پلاس را با طراحی چشم نواز و قیمت مناسب معرفی کرد. اکنون برند هندی تصمیم گرفت یک محصول خوش قیمت و کارآمد به نام آیتل اس 24 را معرفی کند که در عین داشتن قیمت بسیار مناسب، دوربین 108 مگاپیکسل دارد.

در وب سایت رسمی آیتل تصاویر و مشخصات کلیدی دستگاه لیست شد. 

مشخصات کلیدی آیتل اس 24

این تلفن هوشمند به نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با طراحی حفره وسط مجهز بوده که وضوح HD+، نرخ نوسازی 90 هرتزی و شدت روشنایی 480 نیت مجهز شد. در سوی دیگر باید به پردازنده مدیاتک Helio G91 اشاره کرد که در کنار حافظه داخلی و رم LPDDR4x + eMMC قرار می‌گیرد. این دستگاه در چند پیکربندی از جمله 4 گیگ رم /128 گیگ حافظه داخلی، 8 گیگ رم/256 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم/128 گیگ حافظه داخلی قابل تهیه است.

ناگفته نماند دستگاه شامل حافظه رم مجازی 8 گیگابایتی شده و دارای اسلات کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه است. این گوشی به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ 18 واتی با کمک پورت USB-C پشتیبانی دارد. گذشته از آن از شارژ بای پس هم دارد که با دور زدن باتری، برق را مستقیماً به مادربرد ارسال می‌کند.

در بخش دوربین آیتل اس 24 یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل داشته و در عقب یک حسگر واید 108 مگاپیکسل ISOCELL HM6 سامسونگ با زوم 3 برابری و فناوری EIS دارد. itel S24 همچنین به دو بلندگو و جک 3.5 میلیمتری هدفون هم مجهز است. این دستگاه با سیستم عامل itel 13 مبتنی بر اندروید عرضه خواهد شد، اما نسخه دقیق اندروید ذکر نشد.

ضخامت این دستگاه 8.3 میلیمتر و وزن آن 192 گرم بوده و در  سه رنگ مشکی، سفید  و آبی  در دسترس خواهد بود. به نظر رسیده این دستگاه دارای برچسب قیمتی زیر 150 دلار خواهد بود و مشخص نیست به جز هند در کدام مناطق می‌توان به تهیه این گوشی هوشمند اقتصادی پرداخت.

انتظار داریم مدل پلاس آن طی ماه‌های آینده معرفی و عرضه شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *